Загальна мета. Отримання та систематизація знань про теоретичні засади, практичні методи впровадження соціально відповідального бізнесу та його розвиток в глобальному, національному й локальному масштабах економіки.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання: концепції сталого розвитку і її складових; концепції соціальної відповідальності та її основних принципів і положень; ролі соціальної відповідальності в реалізації концепції сталого розвитку; цілей реалізації концепції корпоративної соціальної відповідальності;
уміння: аналізувати та оцінювати економічні, соціальні та екологічні аспекти сталого розвитку; застосовувати принципи соціальної відповідальності у взаємодії з зовнішніми організаціями; створення стабільних умов розвитку трудових відносин та збалансування інтересів роботодавців та найманих працівників;
навички: розробки стратегій розвитку соціально відповідального бізнесу в контексті українського законодавства; аналізувати короткострокові та довгострокові результати реалізації соціально відповідального бізнесу.
Методи навчання, форми проведення навчальних занять: інтерактивні лекції, лекції-обговорення із використанням електронних засобів навчання, дискусійне обговорення питань та презентацій творчих завдань на практичних заняттях, робота за індивідуальними і груповими завданнями під керівництвом викладача, тестування, в тому числі із використанням електронних засобів навчання, самостійне опрацювання навчального матеріалу із використанням конспекту лекцій та навчальної літератури.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: назви вебплатформи, веб-сайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) - Google meet.
Зміст програми: Тема 1. Соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку. Тема 2. Формування відносин бізнесу із зовнішніми організаціями на засадах соціальної відповідальності. Тема 3. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідального бізнесу. Тема 4. Стратегічні напрями розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні.
Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю. Під час навчання за дистанційною формою: відвідування занять під час проходження дистанційного навчання шляхом участі у вебінарах – 60%; самостійна робота (опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів) – 10%; поточний контроль здійснюється шляхом проведення комп`ютерного тестування (максимально – 30%).
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 70%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожної зі складових оцінювання та за умови успішного проходження поточного контролю.
Форма поточного контролю: комп’ютерне тестування.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
40007, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2, Сумський державний університет
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...