Загальна мета. Розвиток професійної компетентності слухачів курсів щодо забезпечення конституційного права на інформацію, доступу громадян до публічної інформації.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання: конституційно-правових засад реалізації громадянами права на доступ та отримання інформації; порядку реалізації та забезпечення доступу громадян до публічної інформації;
уміння: застосовувати чинне законодавство щодо порядку доступу до публічної інформації; застосування правових методів попередження та припинення порушень законодавства про отримання та передачу інформації;
навички: ефективної роботи з інформацією (аналіз, створення, узагальнення, презентація); організація роботи з публічною інформацією в органах публічної влади.
Заняття проводяться у формі інтерактивних лекцій, практичних занять, тематичних дискусій з елементами індивідуальної та групової роботи слухачів.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: назви вебплатформи, веб-сайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) - Google meet.
Зміст програми: Тема 1. Міжнародні стандарти у сфері доступу до публічної інформації. Тема 2. Правові основи забезпечення регулювання відносин у сфері доступу до публічної інформації. Тема 3. Визначення публічної інформації. Види інформації з обмеженим доступом: службова, конфіденційна, таємна. Інформаційні запити. Тема 4. Організації роботи з публічною інформацією в органах державної влади та місцевого самоврядування. Підстави для обмеження доступу до публічної інформації.
Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю. Відвідування занять під час проходження дистанційного навчання шляхом участі у вебінарах – 60%; самостійна робота (опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів) – 10%; поточний контроль здійснюється шляхом проведення комп`ютерного тестування (максимально – 30%).
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 70%, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожної зі складових оцінювання та за умови успішного проходження поточного контролю.
Форма поточного контролю: комп’ютерне тестування.
Контактний телефон: +38(0542)333-098, 687-782
e-mail: cpo@fpkpo.sumdu.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
40007, м. Суми, вул. Харківська, 116, Сумський державний університет
Сумська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет