ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС З КЛІЄНТАМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Взаємодія державних службовців сервісних центрів МВС з клієнтами з особливими потребами

Спеціальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Змішана
Напрям:
  • Особливості функціонування сервісних центрів МВС (СП)
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета:

Підвищення соціально-комунікативної компетентності посадових осіб та державних службовців МВС для здійснення продуктивної взаємодії з клієнтами з особливими потребами

 

Очікувані результати навчання:

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:

-актуалізація сутності змісту та форм професійної діяльності (основних функцій адмінпослуг);

-комунікативно-рольової природи професійної діяльності (психологічна готовність до професійної діяльності);

-структури професійної дії як комунікативного акту

-особливості взаємодії з людьми різних нозологій (особливих потреб громадян)

Уміння:

-застосовувати професійну позицію державного службовця;

-коректно вибудовувати взаємодію і якісний зворотній зв'язок з громадянами з особливими потребами;

-забезпечувати неконфліктне спілкування, моделювати і пропонувати різні способи вирішення професійних задач

Навички:

-використання інструментів та технологій комунікації з громадянами з особливими потребами;

- вироблення алгоритмів взаємодії у процесі виконання означених завдань діяльності 

 

 Зміст програми

Тема 1. Надання адміністративних послуг-сутність комунікації у професійній діяльності 

Комунікативна основа професійної діяльності державних службовців РСЦ. Процедури надання послуг – сутність комунікації у професійній діяльності. Психологічна готовність до професійної комунікації. Взаємодія з клієнтами як комунікативний акт. Особливості спілкування та взаємодії з клієнтами з інвалідністю. 

Форма проведення - інтерактивна лекція

 

Тема 2. Особливості спілкування та взаємодії з клієнтами з особливими потребами.

Практикум «Моделювання взаємодії з клієнтами, які мають порушення слуху»

Практикум «Моделювання взаємодії з клієнтами, які мають порушення опорно-рухового апарату»

Практикум  «Моделювання взаємодії з клієнтами, які мають когнітивні порушення»

Практикум  «Моделювання взаємодії з клієнтами, які мають порушення зору»

Організаційно-діяльнісна гра «Взаємодія – це легко!»

Форма проведення заняття – практикум


Додаткова інформація:

Програма погоджена Замовником: Регіональний сервісний центр Міністерство внутрішніх справ України по Київській області

 

 

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Гончара Олеся 79

Київ

5

відгуків: 4
Рейтинг навчального заходу