ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Взаємодія державного органу з громадськістю

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 03 квітня 2025 року 44-25
Напрям:
  • Підвищення кваліфікації державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» (не рідше одного разу на три роки)
Компетентності:
  • Знання законодавства
  • інші
  • Комунікація та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень

Опис програми:

Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності державних службовців щодо підвищення ефективності взаємодії органів державної влади з громадськістю та засобами масової інформації, організації роботи з персоналом і комунікації для забезпечення належного виконання завдань професійної діяльності.

Перелік професійних компетентностей:

комунікація та взаємодія;

взаємодія між керівниками та підлеглими;  

прийняття ефективних рішень;

взаємодія з засобами  масової інформації;

знання законодавства з питань комунікаційної політики

Очікувані результати навчання:

Знання: нормативно-правових основ взаємодії органу державної влади з громадськістю; сутності взаємодії з громадськістю; інструментів залучення громадськості до формування та реалізації державної політики;

Уміння: застосовувати механізми залучення громадськості до вироблення державної політики; попереджати конфлікти та налагоджувати партнерські відносини з громадськістю; володіти методами оцінювання взаємодії з громадськістю; впливати на формування культури діалогу;

Навички: взаємодії з громадськістю в цифровому середовищі; проведення консультацій з громадськістю; управління конфліктами; налагодження діалогу для спільної діяльності.

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: Zoom/meet; Моodle https://moodle.pdau.edu.ua/

Структура програми:

Тема 1.1. Нормативно-правові основи взаємодії органів державної влади з громадськістю;

Тема 1.2. Інституційні структури, що забезпечують  взаємодію з громадськістю;

Тема 1.3. Комунікативні технології налагодження взаємодії з громадськістю;

Тема 1.4. Діалоговий підхід до налагодження взаємодії та його використання в соціальних мережах;

Тема 2.1. Етапи процесу взаємодії з громадськістю;

Тема 2.2. Комунікаційна стратегія органу публічної влади;

Тема 2.3. Порядок проведення консультацій з громадськістю щодо формування державної політики;

Тема 2.4. Діяльність підрозділів із забезпечення зв’язків з громадськістю в органах державної влади;

Тема 3.1. Нормативно-правове забезпечення  протидії та запобігання дискримінації;

Тема 3.2. Інституційна дискримінація та її вплив на організаційну культуру;

Тема 3.3. Основні повноваження органів державної влади щодо запобігання дискримінації;

Тема 3.4. Подолання бар’єрів і дискримінації як чинник налагодження взаємодії;

Тема 4.1. Загальна характеристика інститутів громадянського суспільства;

Тема 4.2. Методологічні основи оцінювання взаємодії державного органу влади з громадськістю;

Тема 4.3. Громадський контроль за діяльністю органів публічної влади;

Тема 4.4. Підтримка розвитку інститутів громадянського суспільства.

Теми вибіркових модулів:

Тема 5.1. Психологічні аспекти управління на державній службі;

Тема 5.2. Управління конфліктами в процесі впровадження змін;

Тема 6.1. Тайм-менеджмент державного службовця;

Тема 6.2. Формування позитивного іміджу органу державної влади;

Тема 7.1. Модернізація управління людськими ресурсами;

Тема 7.2. Реформування системи оплати праці;

Тема 8.1. Нормативно-правове забезпечення антикорупційної діяльності в Україні;

Тема 8.2. Реалізація антикорупційної діяльності в системі державної служби;

Тема 9.1. Характеристика сучасного медійного простору;

Тема 9.2. Вимоги до створення інформаційних повідомлень в публічному просторі.

Оцінювання результатів навчання:

Підсумковий контроль здійснюється у формі комп’ютерного тестування. Результат підсумкового контролю знань (комп’ютерного тестування) зараховується за умови 80% правильних відповідей.

Поточний контроль передбачає оцінювання участі слухачів у тематичних дискусіях, виконання практичних завдань і  проміжного тестування.

Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75 балів за 100-бальною системою, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.

Додаткова інформація:

Контактний телефон: +38(099)956-9199

e-mail: tamara.lozynska@pdau.edu.ua

 

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3

Полтавська

Інші програми за цим напрямом