Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності державних службовців щодо підвищення ефективності взаємодії органів державної влади з громадськістю та засобами масової інформації, організації роботи з персоналом і комунікації для забезпечення належного виконання завдань професійної діяльності.
Перелік професійних компетентностей:
комунікація та взаємодія;
взаємодія між керівниками та підлеглими;
прийняття ефективних рішень;
взаємодія з засобами масової інформації;
знання законодавства з питань комунікаційної політики
Очікувані результати навчання:
Знання: нормативно-правових основ взаємодії органу державної влади з громадськістю; сутності взаємодії з громадськістю; інструментів залучення громадськості до формування та реалізації державної політики;
Уміння: застосовувати механізми залучення громадськості до вироблення державної політики; попереджати конфлікти та налагоджувати партнерські відносини з громадськістю; володіти методами оцінювання взаємодії з громадськістю; впливати на формування культури діалогу;
Навички: взаємодії з громадськістю в цифровому середовищі; проведення консультацій з громадськістю; управління конфліктами; налагодження діалогу для спільної діяльності.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: Zoom/meet; Моodle https://moodle.pdau.edu.ua/
Структура програми:
Тема 1.1. Нормативно-правові основи взаємодії органів державної влади з громадськістю;
Тема 1.2. Інституційні структури, що забезпечують взаємодію з громадськістю;
Тема 1.3. Комунікативні технології налагодження взаємодії з громадськістю;
Тема 1.4. Діалоговий підхід до налагодження взаємодії та його використання в соціальних мережах;
Тема 2.1. Етапи процесу взаємодії з громадськістю;
Тема 2.2. Комунікаційна стратегія органу публічної влади;
Тема 2.3. Порядок проведення консультацій з громадськістю щодо формування державної політики;
Тема 2.4. Діяльність підрозділів із забезпечення зв’язків з громадськістю в органах державної влади;
Тема 3.1. Нормативно-правове забезпечення протидії та запобігання дискримінації;
Тема 3.2. Інституційна дискримінація та її вплив на організаційну культуру;
Тема 3.3. Основні повноваження органів державної влади щодо запобігання дискримінації;
Тема 3.4. Подолання бар’єрів і дискримінації як чинник налагодження взаємодії;
Тема 4.1. Загальна характеристика інститутів громадянського суспільства;
Тема 4.2. Методологічні основи оцінювання взаємодії державного органу влади з громадськістю;
Тема 4.3. Громадський контроль за діяльністю органів публічної влади;
Тема 4.4. Підтримка розвитку інститутів громадянського суспільства.
Теми вибіркових модулів:
Тема 5.1. Психологічні аспекти управління на державній службі;
Тема 5.2. Управління конфліктами в процесі впровадження змін;
Тема 6.1. Тайм-менеджмент державного службовця;
Тема 6.2. Формування позитивного іміджу органу державної влади;
Тема 7.1. Модернізація управління людськими ресурсами;
Тема 7.2. Реформування системи оплати праці;
Тема 8.1. Нормативно-правове забезпечення антикорупційної діяльності в Україні;
Тема 8.2. Реалізація антикорупційної діяльності в системі державної служби;
Тема 9.1. Характеристика сучасного медійного простору;
Тема 9.2. Вимоги до створення інформаційних повідомлень в публічному просторі.
Оцінювання результатів навчання:
Підсумковий контроль здійснюється у формі комп’ютерного тестування. Результат підсумкового контролю знань (комп’ютерного тестування) зараховується за умови 80% правильних відповідей.
Поточний контроль передбачає оцінювання участі слухачів у тематичних дискусіях, виконання практичних завдань і проміжного тестування.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75 балів за 100-бальною системою, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Полтавська
Полтавський державний аграрний університет
Вища школа публічного управління
Полтавський державний аграрний університет