1.Загальна інформація |
|||
Назва
програми |
Врахування
ґендерних аспектів під час реалізації проєктів та програм місцевого й
регіонального розвитку. Основи ґендерно орієнтованого бюджетування |
||
Шифр
програми |
ЗК/2020/006 |
||
Тип
програми за змістом |
загальна
короткострокова програма підвищення кваліфікації |
||
Форма
навчання |
Очна
(денна) |
||
Цільова
група |
державні
службовці категорії Б, В та посадові особи місцевого самоврядування, посади
яких віднесено до ІV–VІІ категорії посад в органах місцевого самоврядування,
депутати місцевих рад |
||
Передумови
навчання за програмою |
опрацювання
міжнародних та українських нормативно-правових актів з питань гендерної
рівності |
||
Найменування
замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою |
Чернігівська
обласна державна адміністрація та Чернігівська обласна рада |
||
Найменування
партнера (партнерів) програми |
––– |
||
Обсяг
програми |
0,2
кредити ЄКТС |
||
Тривалість
програми та організація навчання |
1 день
(аудиторно) |
||
Мова
викладання |
українська |
||
Напрям
(и) підвищення кваліфікації, який(які) охоплює програма |
гендерна
рівність; розвиток
територіальних громад; проєктний
менеджмент |
||
Перелік
професійних компетентностей, на підвищення яких спрямовано програму
|
знання
законодавства; комунікація
та взаємодія; впровадження
змін; сприйняття
змін; прийняття
ефективних рішень |
||
Укладачі програми |
Левченко
Наталія Володимирівна – методист навчально-методичного
відділу Чернігівського регіонального центру підвищення кваліфікації; магістр
державної служби; levchenkonataliya@gmail.com
|
||
2.Загальна мета |
|||
Підвищення
професійних компетентностей цільової аудиторії щодо методики застосування
гендерного підходу під час планування, залучення та використання ресурсів для
місцевого розвитку. |
|||
3.Очікувані результати
навчання |
|||
За
результатами навчання слухачі повинні демонструвати: |
|||
знання |
сутності
політики ґендерної рівності,
цілей і результатів, які при цьому досягаються; методів
та інструментів застосування ґендерно
орієнтованих підходів у плануванні та бюджетуванні на місцевому рівні; |
||
уміння
|
аналізувати
ґендерну ситуацію в різних
сферах соціально-економічного розвитку громади; визначати
ґендерні проблеми, розробляти
заходи щодо їх вирішення; застосовувати
інструменти ґендерного аналізу
бюджетів, проєктів та програм місцевого розвитку; |
||
навички |
проведення
ґендерних досліджень у
територіальній громаді; застосування
ґендерних підходів у
стратегічному і поточному плануванні; запобігання
дискримінації за ґендерною
ознакою. |
||
4.Викладання та
навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять) |
|||
Навчання
здійснюється у формі тренінгу протягом одного дня, який включає проведення
інтерактивних лекцій-презентацій, тематичних дискусій, виконання практичних
завдань індивідуально та в складі малих груп з презентацією результатів, самостійного
вивчення нормативно-правової бази. |
|||
5. Ресурсне
забезпечення дистанційного навчання |
|||
Назви
вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які
здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси) |
— |
||
Назва дистанційного
етапу/модуля |
— |
||
6. Оцінювання і форми
поточного, підсумкового контролю |
|||
Критерії
оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%) |
відвідування занять – 60%,
виконання практичних завдань
індивідуально та в складі малих груп з презентацією результатів – 30%, опрацювання
обов'язкової літератури та інформаційних
матеріалів – 10% |
||
Форма
підсумкового контролю |
— |
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
прос. Миру, 43, м.Чернігів
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет