Загальна мета : розвиток в учасників навчання компетентностей, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності щодо впровадження змін та формування культури, сприйнятливої для здійснення змін, в органах публічної влади .
Цільова група: державні службовці, посади яких віднесено до категорії посад «Б».
Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Впровадження змін:
-реалізація плану змін;
-здатність підтримувати зміни та оцінка ефективності здійсненних змін
Прийняття ефективних рішень:
-здатність своєчасно приймати виважені рішення;
-уміння аналізувати альтернативи;
-спроможність на виважений ризик;
-автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень.
Перелік тем:
Тема 1 . Стратегічна роль та напрямки впровадження змін в управлінні сучасними органами публічної влади. Аспекти прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кіневін» та модель BANI
Тема 2 . Керівництво і лідерство в реалізації плану змін та подолання опору змінам . Застосування різних методів аналізу альтернатив та особистісних стилів прийняття рішень
Тема 3. Прийняття виважених рішень та здатність підтримувати зміни. Оцінка ефективності здійсненних змін у органі публічної влади
Очікувані результати навчання:
знання:
- джерел , цілей, напрямів, принципів змін у сучасних організаціях;
- основних напрямків здійснення змін у стратегії, технологіях, структурі та культурі органів публічної влади;
- стратегічні напрямків змін у державної служби в Україні;
- видів змін на індивідуальному, командному та організаційному рівнях;
- інструментів діагностики готовності до змін;
- підходів ’’agile” та ’’scrum’’;
- етапів реалізації покрокового підходу до реалізації змін;
- методів реалізації змін «бенчмаркінг» та «реінжиніринг» ;
- причин виникнення та методів подолання опору змінам;
- характеристик організації, що навчається;
- основних характеристик трансформаційного лідерства ;
- особливостей прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кіневін» та моделі BANI
- різних типів рішень та управлінських проблем;
- характеристик основних моделей прийняття рішень;
- моделей та методів аналізу альтернатив дій для прийняття ефективних управлінських рішень ;
- аспектів впливу особистості керівника на прийняття рішень та особистісних стилів прийняття рішень;
- основних сервісних та інноваційних характеристик організаційної культури;
- різних форм залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;
- класифікації управлінських помилок у процесі прийняття рішень
уміння:
- застосовувати матрицю оцінки готовності співробітників до змін ;
- реалізовувати план змін та покращень ;
- покрокової реалізації плану змін;
- підтримувати позитивну динаміку змін;
- управляти реакцією на зміни ;
- застосовувати методи подолання опору змінам ;
- аналізувати альтернативи при прийнятті рішень;
- долати прояви групової однодумності;
- застосовувати різні форми залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;
- впроваджувати заходи з розвитку основних сервісних та інноваційних характеристик організаційної культури;
- оцінювати ефективність здійснених змін.
навички:
- діагностування потреб організації у змінах;
- управління змінами ставлення та організаційної поведінки персоналу: індивідуальний, груповий та організаційний рівні;
- здійснення аналізу «силових полів» та подолання опору змінам;
- застосування стратегії повсякденних змін, розвитку здатності підтримувати зміни та змінювати поведінку службовців;
- підвищення ефективності діяльності за умов застосування гнучких умов праці;
- виявляти здатність своєчасно приймати виважені рішення;
- виявляти спроможність на виважений ризик при прийнятті рішень;
- виявляти автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень;
- застосування різних моделей та методів аналізу альтернатив дій для прийняття ефективних управлінських рішень ;
- прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кеневін» та модель BANI
- застосовувати різні форми залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;
- формування трансформаційного лідерства на всіх організаційних рівнях;
- розвитку сервісних та інноваційних характеристик організаційної культури для впровадження змін в органах публічної влади;
- вироблення критеріїв оцінки ефективності здійснених змін в органах публічної влади.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном 096-47-62-543 (Ірина )
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
Львівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет