ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Впровадження змін та прийняття ефективних рішень в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 22 червня 2022 р. № 48-22-24
Напрям:
  • Впровадження змін та прийняття ефективних рішень (для категорії "Б")
Компетентності:
  • Впровадження змін
  • Прийняття ефективних рішень

Опис програми:

Загальна мета : розвиток в учасників навчання компетентностей, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності щодо впровадження змін та формування культури, сприйнятливої для здійснення змін, в органах публічної влади .

Цільова група: державні службовці, посади яких віднесено до категорії посад «Б».

Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

Впровадження змін:

-реалізація плану змін;

-здатність підтримувати зміни та оцінка ефективності здійсненних змін

Прийняття ефективних рішень:

-здатність своєчасно приймати виважені рішення;

-уміння аналізувати альтернативи;

-спроможність на виважений ризик;

-автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень.

 

Перелік тем:

Тема 1 . Стратегічна роль та напрямки впровадження  змін в управлінні сучасними органами публічної влади. Аспекти прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кіневін»  та модель BANI

Тема 2 . Керівництво і лідерство в реалізації плану змін та подолання опору змінам . Застосування різних методів аналізу альтернатив та особистісних  стилів прийняття рішень  

Тема 3. Прийняття виважених рішень та здатність підтримувати зміни. Оцінка ефективності здійсненних змін у органі публічної влади

 

Очікувані результати навчання:

знання: 

-        джерел , цілей, напрямів, принципів змін у сучасних організаціях;

-        основних напрямків здійснення змін у стратегії, технологіях, структурі та культурі органів публічної влади;

-        стратегічні напрямків змін у державної служби в Україні;

-        видів змін на індивідуальному, командному та організаційному рівнях;

-        інструментів діагностики готовності до змін;

-        підходів ’’agile” та ’’scrum’’;

-        етапів реалізації покрокового підходу до реалізації змін;

-        методів реалізації змін  «бенчмаркінг» та «реінжиніринг» ;

-        причин виникнення та методів подолання опору змінам;

-        характеристик організації, що навчається;

-        основних характеристик трансформаційного лідерства ;

-        особливостей прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кіневін»  та моделі BANI

-        різних типів рішень та управлінських проблем;

-        характеристик основних моделей прийняття рішень;

-        моделей та методів аналізу альтернатив дій для прийняття ефективних управлінських рішень ;

-        аспектів впливу особистості керівника на прийняття рішень та особистісних  стилів прийняття рішень;

-        основних сервісних та інноваційних характеристик організаційної культури;

-        різних форм залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;

-        класифікації управлінських помилок у процесі прийняття рішень

уміння: 

-        застосовувати матрицю оцінки готовності співробітників до змін ;

-        реалізовувати план змін та покращень ;

-        покрокової реалізації плану змін;

-        підтримувати позитивну динаміку змін;

-        управляти  реакцією на зміни ;

-        застосовувати методи подолання опору змінам ;

-        аналізувати альтернативи при прийнятті рішень;

-        долати прояви  групової однодумності;

-        застосовувати різні форми залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;

-        впроваджувати заходи з розвитку основних сервісних та інноваційних характеристик організаційної культури;

-        оцінювати ефективність здійснених змін.

 

навички: 

-        діагностування потреб організації у змінах;

-        управління змінами ставлення та організаційної поведінки персоналу: індивідуальний, груповий та організаційний рівні;

-        здійснення аналізу «силових полів» та подолання опору змінам;

-        застосування стратегії повсякденних змін, розвитку здатності підтримувати зміни та змінювати поведінку службовців;

-        підвищення ефективності діяльності за умов застосування гнучких умов праці;

-        виявляти здатність своєчасно приймати виважені рішення;

-        виявляти спроможність на виважений ризик при прийнятті рішень;

-        виявляти автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень;

-        застосування різних моделей та методів аналізу альтернатив дій для прийняття ефективних управлінських рішень ;

-        прийняття рішень за умов хаотичного контексту : модель «кеневін»  та модель BANI

-        застосовувати різні форми залучення співробітників, представників громадянського суспільства та інших стейкхолдерів до участі у прийнятті управлінських рішень;

-        формування трансформаційного лідерства на всіх організаційних рівнях;

-        розвитку сервісних та  інноваційних характеристик організаційної культури  для впровадження змін в органах публічної влади;

-        вироблення критеріїв оцінки ефективності здійснених змін в органах публічної влади.

 

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном 096-47-62-543 (Ірина )


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

Львівська

Інші програми за цим напрямом