Мета програми:
Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців щодо управління змінами, розвиток практичних навичок їх впровадження, формування системного мислення щодо розуміння необхідності змін, розвиток лабільності та адаптивних якостей державних службовців, організаційних та комунікативних навичок, критичного мислення, вміння долати стереотипи та розвивати креативність.
Структура програми:
1. Процес впровадження змін в діяльності державного службовця.
2. Результативність та ефективність управління змінами.
3. Комунікація та взаємодія як ефективний інструмент впровадження змін.
4. Інструменти планування діяльності в умовах змін та невизначеності.
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
1. Знання: традиційних і сучасних методів управління змінами; стратегій впровадження змін; методів та способів аналізу, оцінки та прийняття управлінських рішень
2. Уміння: аналізувати вплив змін на роботу колективу, підрозділу, державного органу; визначати причини неприйняття (неефективності впровадження) змін; обирати інструменти комунікації з учасниками процесу впровадження змін.
3. Навички: розробки механізмів впровадження змін; оцінки ефективності здійснення змін; застосування засобів комунікації в процесі впровадження змін; подолання негативних психічних станів в процесі впровадження змін в екстремальних умовах.
Заступник завідувача відділу післядипломної освіти Олена Князєва тел. (099) 163-58-92
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
вул. Костанайська, 6, м. Київ.
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
відгуків: 37
Володимир Кушнірюк кандидат наук
відгуків: 18
Орлів Мар'яна доктор наук