Тема 1. Повоєнне
відновлення України: стан та перспективи
Перелік питань для вивчення:
- відновлення
України як складова подолання наслідків війни;
- національна
рада з відновлення України від наслідків війни: повноваження та функції;
- нормативно-правова
база забезпечення реалізації Відновлення України;
- зміцнення
інституційної спроможності, як фундаментальна передумова Відновлення України.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у
формі лекцій, тематичних зустрічей, які включають мультимедійні презентації,
практичну роботу учасників професійного навчання;
2. методи навчання: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, опори на життєвий та професійний досвід, створення ситуації новизни навчального матеріалу.
Тема 2. Основні Національні програми відновлення
Перелік питань для вивчення:
-
«Воєнна Економіка» (2022) «Після-Воєнна
Відбудова» (2023-2025) «Нова Економіка» (2026-2032);
-
роль і значення Європейського союзу в
реалізації Відновлення України;
- органи
місцевого самоврядування: учасники відновлення та розвитку територіальної
громади.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у
формі лекцій, тематичних зустрічей, які включають мультимедійні презентації,
практичну роботу учасників професійного навчання, тематичні дискусії;
2. методи навчання:
пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, репродуктивний, дослідницький.
Тема 3. Регіони
та територіальні громади: відновлення, розвиток та ліквідація наслідків війни
Перелік питань для вивчення:
-
постанова «Про затвердження порядків з
питань відновлення та розвитку регіонів територіальних громад»: основні
нормативно-правового акту; положення;
-
пріоритетні для органів місцевого
самоврядування галузь модернізації;
- можливі
джерела фінансування, залучення інвестицій (грантових коштів) в територію;
- співпраця
із органами державної влади та містами-побратимами.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у
формі лекцій, тренінгів, тематичних зустрічей, які включають мультимедійні
презентації;
2. методи навчання: демонстраційний, репродуктивний, опори на життєвий та професійний досвід.
Тема 4. Відбудова соціальної
інфраструктури: освіта, охорона здоров’я, культура
Перелік питань для вивчення:
-
аналіз
втрат і потреб соціальної інфраструктури після бойових дій;
-
пріоритети
у відновленні освітніх, медичних та культурних закладів;
-
співпраця
з міжнародними організаціями та фондами у сфері гуманітарної відбудови;
-
врахування
гендерного підходу та вразливих груп населення при плануванні проєктів.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у
формі лекцій, практичних занять, тематичних зустрічей, які включають
мультимедійні презентації, практичну роботу учасників професійного навчання;
2. методи навчання:
пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, частково-пошуковий, створення ситуації новизни навчального
матеріалу, дослідницький;
3.
перелік питань, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного
навчання:
- які основні виклики стоять перед
органами місцевого самоврядування у відновленні соціальної інфраструктури після
бойових дій;
- як інтеграція гендерного підходу
може вплинути на ефективність відбудови соціальної інфраструктури?
Тема 5. Урбаністика
та реконструкція житлової інфраструктури в умовах відновлення
Перелік питань для вивчення:
-
реконструкція
пошкодженого житла: правові, фінансові та інженерні аспекти;
-
залучення
громадськості до планування нових житлових районів;
-
принципи
сталої урбаністики: енергоефективність, екологічність, безбар’єрність;
-
кейс-стаді:
успішні проєкти житлової реконструкції в постраждалих громадах.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у формі лекцій, практичних
занять, тематичних зустрічей, практичну роботу учасників професійного навчання;
2. методи навчання: пояснювально-ілюстративний,
репродуктивний, практичний.
Тема 6. Управління
проєктами з відновлення: фінансування, моніторинг, підзвітність
Перелік питань для вивчення:
- джерела фінансування: бюджет громад,
держбюджет, донори, державно-приватне партнерство;
-
основи
проєктного менеджменту для публічних службовців;
-
інструменти
моніторингу, оцінки ефективності та антикорупційного контролю;
-
формування
прозорої звітності перед громадою та донорами.
Форма проведення навчальних занять
та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми:
1. навчальні заняття проводяться у
формі лекцій, тренінгів, тематичних зустрічей, які включають мультимедійні
презентації, практичну роботу учасників професійного навчання, тематичні
дискусії;
2. методи навчання: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, опори на життєвий та професійний досвід, частково-пошуковий.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
проспект Шевченка, 1 м. Одеса, 65044
Одеська
Вища школа публічного управління
Рівненський регіональний центр підвищення кваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...