Тривалість програми 1 р. 6 міс.
Форма навчання - заочна
Освітньо-професійна програма (ОПП) спрямована на забезпечення потреб системи охорони здоров’я і ринку праці у компетентних професіоналах, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні комплексні завдання і проблеми у сфері менеджменту та адміністрування в закладах охорони здоров’я і фармацевтичних організаціях (ФО) в умовах невизначеності та мінливості їх діяльності задля забезпечення сталого розвитку, належної якості та ефективності медичної допомоги і фармацевтичного забезпечення пацієнтів.
Особливості освітньо-професійної програми:
· підготовка магістрів з академічною та прикладною орієнтацією на систему охорони здоров’я та фармацію;
· формуванні сучасних компетентностей менеджера в охороні здоров’я, які передбачають поєднання фундаментальної економіко-правової та менеджерської підготовки із практичними знаннями щодо специфіки організації та управління різними сферами фармацевтичного бізнесу та закладами охорони здоров’я (ЗОЗ);
· орієнтація ОПП на європейські стандарти щодо підготовки менеджерів для системи охорони і якості освіти;
· проходження практичної підготовки здобувачів у ЗОЗ, на провідних фармацевтичних підприємствах, в аптечних мережах, в оптових фармацевтичних компаніях, які мають сучасну систему менеджменту та імплементують європейські норми щодо управління якістю.
ОПП спрямована на підготовку магістрів менеджменту, здатних провадити організаційно-управлінську, інформаційно-аналітичну, консультаційну, освітню, науково-дослідницьку діяльність в ЗОЗ і фармацевтичних організаціях (ФО) на високому професійному рівні, спроможних конкурувати на ринку праці; формування у майбутніх менеджерів професійних і лідерських компетентностей, а також вміння ефективно використовувати свій фаховий потенціал, будувати власне майбутнє, що забезпечується сучасними формами навчання, впровадженням передового досвіду, рекомендацій потенційних роботодавців, врахування побажань здобувачів вищої освіти.
Компоненти програми:
Обов’язкові освітні компоненти:
1.Управління персоналом і трудове право
2.Соціальний менеджмент і соціальна відповідальність
3.Господарське і міжнародне приватне право
4.Економіка і організація діяльності закладів охорони здоров’я і фармацевтичних організацій
5.Обґрунтування господарських рішень і управління ризиками
6.Бізнес-планування, облік і контролінг в закладах охорони здоров’я і фармацевтичних організаціях
7.Фінансовий і інвестиційний менеджмент
8.Інформаційні системи і технології в управлінні
9.Управління проєктами
10.Стратегічне управління організацією
11.Управління інноваційним розвитком і конкурентоспроможністю організацій
12.Методологія і логіка наукових досліджень (англійською мовою)
13.Формування бізнес-моделі і економічне управління організацією
Освітні компоненти вільного вибору:
Вибіркові освітні компоненти І курсу другого семестру
1.Паблік рилейшенз
2.Основи медичної стандартизації та медичне страхування
3.Управління якістю на фармацевтичних підприємствах
4.Фармакоекономічні основи медичної стандартизації
5.Фармацевтичні технології, фармацевтична розробка і реєстрація лікарських засобів
6.Фармацевтична логістика
7.Інтелектуальний бізнес
8.Управління закладами охорони здоров’я
9.Lean-менеджмент
10.Косметичні препарати і послуги
11.Офісний менеджмент
12.Системи управління якістю
13.Охорона праці в галузі та цивільний захист
14.Самоменеджмент і комунікативний менеджмент
15.Державне управління охороною здоров’я і організація фармацевтичного забезпечення населення
16.Належні фармацевтичні практики
17.Управління запасами фармацевтичної продукції
18.Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС
19.Інноваційний менеджмент
20. Менеджмент і лідерство (англійською мовою)
Практична підготовка:
Виробнича практика зі спеціальності
Переддипломна практика
Атестація випускників:
Підготовка та захист кваліфікаційної роботи
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Після отримання кваліфікації магістр, фахівець здатний виконувати зазначену в ДК 003:2010 професійну роботу в закладах охорони здоров’я, на підприємствах (організаціях) фармацевтичної, ветеринарної, мікробіологічної, хімічної, харчової галузей, в науково-дослідних інститутах, закладах вищої освіти та державних установах і може займати відповідну первинну посаду:
Менеджер (управитель) з громадської охорони здоров’я;
Менеджер (управитель) в оптовій, роздрібній торгівлі;
Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку;
Менеджер (управитель) у соціальній сфері;
Керівник проєктів та програм в охороні здоров’я і фармації;
Науковий співробітник.
А також вторинні посади:
Керівник підрозділу в охороні здоров’я (за умов наявності диплому лікаря);
Керівник підприємства (установи, організації) охорони здоров’я (генеральний директор, директор) (за умови наявності диплому лікаря);
Начальник відділу соціального розвитку;
Директор (керівник) малого підприємства (у сфері охорони здоров’я)
Завідувач аптеки (аптечного закладу) (за умови наявності диплому провізора (фармацевта);
Завідувач бази аптечної (за умови наявності диплому провізора (фармацевта);
Керівник громадської організації
Додаткові можливості освітньої програми
· формування індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) здобувача вищої освіти
· формування лідерських навичок завдякі активній участі у студентському самоврядуванні
· викладання низки освітніх компонент англійською мовою;
· проходження практичної підготовки у ЗОЗ, на провідних фармацевтичних підприємствах, в аптечних мережах, в оптових фармацевтичних компаніях, які мають сучасну систему менеджменту та імплементують європейські норми щодо управління якістю
·залучення здобувачів до науково-прикладних досліджень, які проводить випускова кафедра, участь у конференціях, вебінарах, олімпіадах і конкурсах наукових робіт
·оволодіння комунікаційними навичками, формування ділових контактів завдяки участі у роботі Клубу бізнесу та технологій.
Конкурентні переваги випускників програми
· наявність власного портфоліо
· належна практична підготовка і навички виконання реальних проєктів при підготовці кваліфікаційних робіт
· навички застосування інструментарію сучасного менеджменту в умовах системи охорони здоров’я і фармації
· навички проведення наукових досліджень і їх презентації
· сформованість комунікативних і лідерських компетенцій
· володіння професійною англійською мовою
· спрямованість на кар’єрне зростання
Програмні результати навчання
1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах.
2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення.
3. Проєктувати ефективні системи управління організаціями.
4.Обґрунтовувати та управляти проєктами, генерувати підприємницькі ідеї.
5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах.
6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність.
7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.
8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією.
9. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами.
10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.
11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу.
12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом).
13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
14. Обґрунтовувати оптимальні господарські рішення та управлінські альтернативи з метою оптимізації використання ресурсів ЗОЗ і ФО, спираючись на прогнозовані тренди соціально-економічного, демографічного розвитку системи охорони здоров’я і фармацевтичного ринку, епідеміологічної ситуації, знання нормативно-правових, законодавчих актів України та інших країн світу в сфері управління і охорони здоров’я, визначати соціально-економічні результати управлінських рішень і оцінювати пов’язані з ними ризики.
15. Управляти конкурентоспроможністю та сталим розвитком ЗОЗ і ФО шляхом розробки і реалізації стратегії інноваційного розвитку, реалізації ефективних інноваційних й інвестиційних проєктів, вибудовування партнерських відносини між державою та представниками бізнесу для реалізації соціально важливих проєктів (програм) в галузі охорони здоров’я.
16. Моделювати і реалізовувати ефективні бізнес-процеси в ЗОЗ і ФО, формувати систему економічного управління в організаціях , здійснювати моніторинг та діагностику ефективності їх діяльності і фінансового стану для запобігання кризових явищ і забезпечення безперебійності функціонування.
17. Проводити моніторинг цін на світовому фармацевтичному ринку з метою визначення референтних цін на вітчизняні лікарські засоби, формувати цінову політику в приватних ЗОЗ і ФО для реалізації стратегічних цілей системи охорони здоров’я в Україні щодо підвищення доступності і якості медичної допомоги і фармацевтичного забезпечення населення.
18. Планувати фінансово-господарську діяльність ФО, ЗОЗ та їх підрозділів, формувати зважену фінансову політику приватних ЗОЗ і недержавних ФО з урахуванням фіскально-правових аспектів їх діяльності в Україні, морально-етичних принципів і соціальної відповідальності.
19. Застосовувати сучасні методи підбору та управління медичним та фармацевтичним персоналом, створювати умови для його ефективного використання і соціальної захищеності згідно з вимогами чинного законодавства про працю, презентувати стратегії ефективного використання персоналу.
20. Розробляти і впроваджувати заходи (програми) з удосконалення організаційного механізму системи охорони здоров’я в Україні згідно з вимогами міжнародних стандартів якості та належних фармацевтичних практик, системно вибудовувати діяльність ЗОЗ і ФО згідно з концепцією державного управління охороною здоров’я для забезпечення належної якості медичної і фармацевтичної допомоги населенню (пацієнтам).
Гарант програми - Посилкіна Ольга Вікторівна, доктор фармацевтичних наук, кандидат економічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, професор закладу вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості у фармації
Сайт - https://quality.nuph.edu.ua/
E-mail – yezjf@nuph.edu.ua
Приймальна комісія
tel:+38 (057) 706-30-68
+38 (067) 191 02 31 (viber, telegram)
+38(050) 5070240 /
057 341 51 61
E-mail: abitur@nuph.edu.ua
Web: https://nuph.edu.ua/
Місце проведення навчання
вул. О. Невського,18, м. Харків, 61140
Тел.: (+38057) 771-81-47
Е-mail: yezjf@nuph.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Наявність ступеня бакалавра/магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста
Набір на програму не розпочато.
вул. О. Невського,18, м. Харків, 61140 / Тел.: (+38057) 771-81-47 / Е-mail: yezjf@nuph.edu.ua
Харківська
Державний торговельно-економічний університет
Таврійський державний агротехнологічний університет імені...
Миколаївський національний аграрний університет