Загальна мета: Опанування технологією проведення інформаційно-методичних сесій онлайн з великою кількістю людей: створення, планування, технічне забезпечення, алгоритмізація дій.
Підвищення інформаційно-комунікативної компетентності посадових осіб та державних службовців для здійснення продуктивної взаємодії зі стейкхолдерами та структурними підрозділами відомства.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Професійні знання щодо знання інструментів та технологій комунікацій онлайн
Комунікація та взаємодія (вміння ефективної комунікації та публічних виступів)
Цифрова грамотність
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
-інструментів та технологій комунікацій онлайн;
-основних функцій та можливостей цифрових сервісів та інструментів для організації комунікацій в онлайн;
-особливостей добору цифрових інструментів для реалізації завдань комунікації різної складності та спрямованості;
-технологій управління груповою діяльністю в онлайн-середовищі;
-особливостей комунікативних прийомів та технік реалізації ролі «модератор»;
-основ організаційно-технічного забезпечення інформаційно-методичних заходів в онлайн-форматі
Уміння:
-застосовувати цифрові сервіси у взаємодії з «клієнтами» державної служби: Zoom, Google-інструменти, PadLet, Mentimeter;
-створювати «шаблони» та «пакети цифрових шаблонів» до програм проведення інформаційно-методичних сесій для різної кількості учасників (до 100);
- планувати інтерактивну діяльність групи онлайн;
-використовувати інструменти інтерактивної комунікації в онлайн-форматі;
-забезпечувати особисту стресостійкість та професійну позицію державного службовця..
Навички:
-використання цифрових сервісів для різних видів професійних завдань;
-моделювання та конструювання заходів та діяльності різної кількості учасників (процеси, час, учасники);
-добору форм і методів інтерактивної взаємодії учасників;
-ефективної комунікації з учасниками заходу;
- створення програми інформаційно-методичної сесії
Структура програми:
Тема 1. Цифрові інструменти для забезпечення продуктивної взаємодії
Тема 2. Створення програми інформаційно-методичної сесії
Тема 3. Модератор – роль та її виконання
Тема 4. Інтерактивна робота груп учасників інформаційно-методичних сесій
Тема 5. Інструменти забезпечення інформаційно-методичної сесії
Програма погоджена наказом НАДС № 46-24 від 13.03.2024
Тривалість програми та організація навчання: 6 днів, по чотири години на день; два тижні (3 дні на тиждень)
Реєстрація на програму закінчується за 4 дні до дати початку навчання.
Необхідні умови для успішного навчання за програмою:
1. Навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
- наявність відео карти та камери.
- наявність мікрофону.
- наявність стабільного інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
2. Бути вільним від роботи на період навчання (3 години)
Детальну інформацію Ви можете отримати на сайті Академії професійного розвитку https://www.aproacademy.org
Ми будемо раді відповісти на Ваші питання за тел. 095- 026-93-26
або e-mail: agenciaapro2020@gmail.com
Навчання за кошти юридичних та фізичних осіб
Категорії посад державної служби: Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI
Набір на програму не розпочато.
вул. Гончара Олеся, 79
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет