ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСТВА НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ

Технології розвитку лідерства на державній службі

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 31 серпня 2021 р. № 141-21
Напрям:
  • Розвиток лідерського потенціалу
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Лідерство
  • Прийняття ефективних рішень
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета програми  – підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань технології розвитку лідерства на державній службі.

 

Зміст програми:

1. Ідеальна модель лідера.

2. Розвиток лідерського потенціалу керівника сфери державного управління.

3. Особливості лідерства на державній службі.

4. Лідерство у просторі публічних комунікацій.

5. Комунікативне лідерство на державній службі.

6. Навички лідера в умовах цифровізації публічного простору.

7. Ефективне використання соціальних мереж в роботі органів державної влади.

8. Лідерство як фактор успішної реалізації стратегії управління: на прикладі міста.

 

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

 

Знання:

– сутності і складових лідерського потенціалу працівника сфери державного управління, напрямів та умов його розвитку, механізму планування розвитку;

– напрямів розвитку лідерського потенціалу, принципів формування його цілей та пріоритетів;

– моделей та методів розвитку лідерського потенціалу;

теорій лідерства, методів впливу на поведінку групи та особистості;

діагностики рівня розвитку лідерських якостей та створення;

– індивідуального профілю лідерських якостей;

– розуміння феномену резонансного лідерства;

концепцій комунікативного менеджменту: типів мовлення, видів промов;

– основних законів і закономірностей підготовки промов;

– технологій регулювання взаємодії оратора і аудиторії за допомогою вербальних і невербальних засобів;

– основ комунікативного лідерства;

– сучасних тенденцій цифровізації публічного простору;

– ролі лідера в умовах цифровізації.

 

Уміння:

– сутнісного описання основних складників лідерства;

– проводити особистісний SWOT-аналіз лідера;

– формування цілей індивідуального розвитку відповідно до SMART-критеріїв;

– складання стратегії і програми індивідуального розвитку працівника сфери державного управління;

– розробляти програму індивідуального розвитку та покрокову програму розвитку лідерської компетенції;

– застосовувати моделі наставництва і коучингу на держслужбі;

– самостійного формування програми індивідуальної поведінки та вибору методів впливу на групи працівників підприємства та іміджу лідера;

– сутнісного описання основних завдань та способів дії лідера у сфері держуправління;

– формувати композицію промови;

– виробляти стратегію публічного виступу, застосовувати різні види аргументів у публічному виступі;

– застосовувати різні засоби мовленнєвого впливу в тексті публічного виступу;

– готувати тексти промов відповідно до сфери, теми, характеру аудиторії, часу, місця виступу тощо;

– аналізувати готовий публічний виступ за системою критеріїв;

– виголошувати промову;

– уміння складання та оформлення офіційно-ділових документів;

– застосовувати сучасні навички лідера в умовах цифровізації;

– орієнтуватись в просторі сучасних технологій.

 

Навички:

– стратегічного планування індивідуального розвитку;

– формувати програму розвитку лідерського потенціалу на основі психологічного профілю особистості;

– застосовувати на практиці методи розвитку лідерського потенціалу;

– організації наставництва в органі державної влади;

– розпізнавати стилі лідерства за окремими ознаками;

– використовувати прийоми рефлексії, аналізу ситуацій з метою розвитку власних навичок лідерства;

– будувати профіль лідера;

– використовувати навички лідерства для визначення проблемних і конфліктних ситуацій;

– налагоджувати міжособистісні контакти для досягнення групової мети;

– самоменеджменту;

– володіння голосом, дикцією, інтонацією, мімікою та жестами;

– володіння діловою мовою та оформленням ділових документів;

– виявлення чинників, що сприяють трансформації ролі лідера в умовах цифровізації публічного простору;

– застосування функцій лідера в умовах цифровізації публічного простору.

Додаткова інформація:

За консультацією звертайтесь за телефоном: +380 66 3855261


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Нововокзальна, 17

Київ

4.98

відгуків: 28
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом