Загальна мета програми – підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань технології розвитку лідерства на державній службі.
Зміст програми:
1. Ідеальна модель лідера.
2. Розвиток лідерського потенціалу керівника сфери державного управління.
3. Особливості лідерства на державній службі.
4. Лідерство у просторі публічних комунікацій.
5. Комунікативне лідерство на державній службі.
6. Навички лідера в умовах цифровізації публічного простору.
7. Ефективне використання соціальних мереж в роботі органів державної влади.
8. Лідерство як фактор успішної реалізації стратегії управління: на прикладі міста.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
– сутності і складових лідерського потенціалу працівника сфери державного управління, напрямів та умов його розвитку, механізму планування розвитку;
– напрямів розвитку лідерського потенціалу, принципів формування його цілей та пріоритетів;
– моделей та методів розвитку лідерського потенціалу;
– теорій лідерства, методів впливу на поведінку групи та особистості;
– діагностики рівня розвитку лідерських якостей та створення;
– індивідуального профілю лідерських якостей;
– розуміння феномену резонансного лідерства;
– концепцій комунікативного менеджменту: типів мовлення, видів промов;
– основних законів і закономірностей підготовки промов;
– технологій регулювання взаємодії оратора і аудиторії за допомогою вербальних і невербальних засобів;
– основ комунікативного лідерства;
– сучасних тенденцій цифровізації публічного простору;
– ролі лідера в умовах цифровізації.
Уміння:
– сутнісного описання основних складників лідерства;
– проводити особистісний SWOT-аналіз лідера;
– формування цілей індивідуального розвитку відповідно до SMART-критеріїв;
– складання стратегії і програми індивідуального розвитку працівника сфери державного управління;
– розробляти програму індивідуального розвитку та покрокову програму розвитку лідерської компетенції;
– застосовувати моделі наставництва і коучингу на держслужбі;
– самостійного формування програми індивідуальної поведінки та вибору методів впливу на групи працівників підприємства та іміджу лідера;
– сутнісного описання основних завдань та способів дії лідера у сфері держуправління;
– формувати композицію промови;
– виробляти стратегію публічного виступу, застосовувати різні види аргументів у публічному виступі;
– застосовувати різні засоби мовленнєвого впливу в тексті публічного виступу;
– готувати тексти промов відповідно до сфери, теми, характеру аудиторії, часу, місця виступу тощо;
– аналізувати готовий публічний виступ за системою критеріїв;
– виголошувати промову;
– уміння складання та оформлення офіційно-ділових документів;
– застосовувати сучасні навички лідера в умовах цифровізації;
– орієнтуватись в просторі сучасних технологій.
Навички:
– стратегічного планування індивідуального розвитку;
– формувати програму розвитку лідерського потенціалу на основі психологічного профілю особистості;
– застосовувати на практиці методи розвитку лідерського потенціалу;
– організації наставництва в органі державної влади;
– розпізнавати стилі лідерства за окремими ознаками;
– використовувати прийоми рефлексії, аналізу ситуацій з метою розвитку власних навичок лідерства;
– будувати профіль лідера;
– використовувати навички лідерства для визначення проблемних і конфліктних ситуацій;
– налагоджувати міжособистісні контакти для досягнення групової мети;
– самоменеджменту;
– володіння голосом, дикцією, інтонацією, мімікою та жестами;
– володіння діловою мовою та оформленням ділових документів;
– виявлення чинників, що сприяють трансформації ролі лідера в умовах цифровізації публічного простору;
– застосування функцій лідера в умовах цифровізації публічного простору.
За консультацією звертайтесь за телефоном: +380 66 3855261
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
вул. Нововокзальна, 17
Київ
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації
Хмельницький регіональний центр підвищення кваліфікації...