ТЕХНІКА КОМУНІКАЦІЇ ТА ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ, МИСТЕЦТВО ПРЕЗЕНТАЦІЇ (ДІЛОВА РИТОРИКА, ПУБЛІЧНИЙ ВИСТУП)

Техніка комунікації та ведення переговорів, мистецтво презентації (ділова риторика, публічний виступ)

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 15 грудня 2021 р. № 193-21
Напрям:
  • удосконалення рівня володіння державною мовою
  • Стратегічні комунікації
  • Комунікація та взаємодія
  • Розвиток лідерського потенціалу
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета: Оновлення теоретичних знань щодо ділової комунікації та мовної культури в роботі публічного службовця, набуття практичних вмінь та навиків ефективної комунікації, проведення публічних виступів та дискусій, застосування критики та компліментів у діловому спілкуванні, формулювання досяжних цілей та завдань власної діяльності.

Очікувані результати навчання: 

знання: особливостей публічної комунікації з різними видами співрозмовників; засобів змістового, мовленнєвого та психологічного впливу на аудиторію; принципів управління процесом змін; класифікації причин, форм прояву та методів подолання опору змінам; загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

уміння: планувати організаційні зміни та прогнозувати їх результативність; застосовувати мотиваційні важелі впливу для досягнення цілей організації; удосконалювати власні комунікативні здібності; підтримувати власну здатність щодо мовленнєвої взаємодії, міжособистісного та міжкультурного спілкування; правильно складати/будувати речення для текстів, що застосовуються в державному управлінні; підготувати і виголосити публічний виступ (доповідь, промова, дискусія тощо); дотримуватися мовного етикету відповідно до комунікативної ситуації

навички: здійснення ефективної комунікації; формування системи методів запобігання та подолання опору змінам; застосовувати у практичній діяльності норми службового та ділового етикету; логічного викладу, виразної мови, відчуття аудиторії під публічного виступу; вільного володіння нормами культури усного та писемного ділового мовлення в типових комунікативних ситуаціях; коректного застосування критики та висловлювання компліментів

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

 

Тема 1. Комунікативна компетентність публічного службовця

Тема 2.  Фактори успішної професійної діяльності в умовах змін

Тема 3. Цілепокладання та формування позитивної мотивації досягнень

Тема 4. Лідерство та мистецтво ведення переговорів

Тема 5.  Культура усного та писемного ділового мовлення

Тема 6.   Застосування законів риторики в роботі публічного службовця.

Тема 7.   Основні правила ефективного публічного виступу: практичні поради

Тема 8.   Ділова етика. Критика та компліменти. Маніпуляції у діловому спілкуванні

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Додаткова інформація:

Навчання здійснюється за договором

 

 

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.53

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

проспект Миру, буд. 43, місто ЧЕРНІГІВ, 14000

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом