Загальна мета: Оновлення теоретичних знань щодо ділової комунікації та мовної культури в роботі публічного службовця, набуття практичних вмінь та навиків ефективної комунікації, проведення публічних виступів та дискусій, застосування критики та компліментів у діловому спілкуванні, формулювання досяжних цілей та завдань власної діяльності.
Очікувані результати навчання:
знання: особливостей публічної комунікації з різними видами співрозмовників; засобів змістового, мовленнєвого та психологічного впливу на аудиторію; принципів управління процесом змін; класифікації причин, форм прояву та методів подолання опору змінам; загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
уміння:
навички: здійснення ефективної комунікації; формування системи методів запобігання та подолання опору змінам; застосовувати у практичній діяльності норми службового та ділового етикету; логічного викладу, виразної мови, відчуття аудиторії під публічного виступу; вільного володіння нормами культури усного та писемного ділового мовлення в типових комунікативних ситуаціях; коректного застосування критики та висловлювання компліментів
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Комунікативна компетентність публічного службовця
Тема 2. Фактори успішної професійної діяльності в умовах змін
Тема 3. Цілепокладання та формування позитивної мотивації досягнень
Тема 4. Лідерство та мистецтво ведення переговорів
Тема 5. Культура усного та писемного ділового мовлення
Тема 6. Застосування законів риторики в роботі публічного службовця.
Тема 7. Основні правила ефективного публічного виступу: практичні поради
Тема 8. Ділова етика. Критика та компліменти. Маніпуляції у діловому спілкуванні
Навчання здійснюється за договором
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
проспект Миру, буд. 43, місто ЧЕРНІГІВ, 14000
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет