Загальна мета: Підвищення професіоналізму в управлінні та особистої ефективності керівника, формування і розвиток ключових управлінських компетенцій
Структура програми:
Тема 1. Управлінська етика
Тема 2. Управління колективом
Тема 3. Делегування повноважень
Тема 4. Планування часу
Тема 5. Алгоритм прийняття управлінських рішень
Тема 6. Професійне спілкування: психологічний аспект
Тема 7. Значення зворотного зв'язку в діяльності керівника
Тема 8. Конфліктні ситуації та шляхи їх розв'язання
Тема 9. Види маніпулятивного впливу у професійному спілкуванні та їх нейтралізація
Тема 10. Управління в період змін
Тема 11. Стрес. Профілактика та методи боротьби зі стресом
Очікувані результати:
знання: різних аспектів управління персоналом та ключові функції керівника; ефективного управління роботою команди (наприклад, розподіл робочого навантаження, механізми співпраці тощо); управління різними типами конфліктів у митному контексті; різних стилів управління конфліктами; основних понять управління змінами;
уміння: застосовувати основні способи і прийоми управління персоналом (наприклад, надання зворотного зв'язку, управління роботою команди, тощо) у стандартних професійних ситуаціях; уміти розподіляти навантаження між членами колективу та здійснювати контроль за виконанням завдань; делегувати та наділяти повноваженнями; вміти самостійно вирішувати стандартні конфліктні ситуації; застосовувати різні стилі управління конфліктами у митному середовищі; вміти вислухати різні точки зору та визначити аспекти, з якими сторони погоджуються, та використовувати їх як відправну точку для вирішення конфлікту. уміє управляти змінами в стандартних ситуаціях
навички: підвищення ефективності роботи команди в нестандартних ситуаціях; володіння практикою використання різних стилів управління колективом залежно від ситуації; передбачення потенційних конфліктів та вживання заходів з метою їх уникнення та мінімізації ризиків їх виникнення; володіння розвинутими навичками створення умов для змін, впровадження або здійснення змін, а також закріплення змін; застосування навичок ефективної комунікації
Категорії посад державної служби: Б
Вимоги до учасників навчання:
керівники, заступники керівників структурних підрозділів Держмитслужби та її територіальних органів
Набір на програму не розпочато.
м.Хмельницький, вул.Тернопільська 13/3
Хмельницька
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації
Регіональний центр підвищення кваліфікації Кіровоградської...
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації