СТВОРЕННЯ ТА СОЦІАЛЬНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ ТА ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ СІМЕЙНОГО ТИПУ

Створення та соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу

Спеціальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Напрям:
  • Соціальний захист населення

Опис програми:

Мета програмипідвищення рівня спроможності фахівців із соціальної роботи центрів соціальних служб та територіальних громад. Забезпечення поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок з питань соціальної роботи в громаді.

Форма навчання: дистанційна (онлайн)

Обсяг програми: 60 годин (2 кредита ЄКТС), у тому числі: дистанційне заняття (онлайн) – 48 годин; самостійна підготовка - 12 годин.

Структура програми:

МОДУЛЬ 1. РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО СТВОРЕННЯ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї ЧИ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ

1. Поширення інформації про прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу як пріоритетні форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - (дистанційні (онлайн) –4 год.)

2. Формуванні бази даних потенційних кандидатів на створення прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу для організації і проведення їх навчання - (дистанційні (онлайн) – 3 год.)

3.   Організація навчання потенційних кандидатів у прийомні батьки/батьки-вихователі - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)


МОДУЛЬ 2. РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА НА ЕТАПІ СТВОРЕННЯ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї ЧИ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ

1.  Участь соціальних працівників у взаємопідборі батьків та дітей - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)

МОДУЛЬ 3. РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА НА ЕТАПІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї/ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ

1.     Основні етапи функціонування прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)

2.     Входження соціального працівника в сім’ю.- (дистанційні (онлайн) – 2 год.)

3.     Документування інформації - (дистанційні (онлайн) – 2 год.)

4.      Нормативно-правова база, що регламентує створення та функціонування прийомних сімей/дитячих будинків сімейного типу - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)

5.     Складання плану соціального супроводу прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу. - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)

6.     Втрати в житті дитини - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)

7.     Особливості адаптації дитини в прийомній сім’ї/дитячому будинку сімейного типу - (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні – 1 год.)

8.     Розвиток та виховання дитини.- (дистанційні (онлайн) – 3 год.,самостійні – 1 год.)

9.     Переорієнтація поведінки дитини - (дистанційні (онлайн) – 3 год.,самостійні – 1 год.)

10.     Робота соціального працівника з оточенням сім’ї. Підтримка минулих зв’язків заради майбутнього дитини - (дистанційні (онлайн) – 3 год.,самостійні – 1 год.)

11.      Етап становлення прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу - (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні – 1 год.)

12.      Завершення роботи з прийомною сім’єю/дитячим будинком сімейного типу - (дистанційні (онлайн) – 3 год., самостійні – 1 год.)


МОДУЛЬ 4. ПРОФІЛАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ

1.     Синдром “вигорання-виснаження”. Профілактика вигорання у прийомних батьків/батьків-вихователів - (дистанційні (онлайн) – 3 год.,самостійні – 2 год.)

2.     Організація груп взаємопідтримки та взаємодопомоги як один з шляхів профілактики особистісного вигорання/виснаження прийомних батьків/батьків-вихователів - (дистанційні (онлайн) – 3 год.)

3.     Вихідне комплексне тестування - (дистанційні (онлайн) – 2 год.,самостійні – 1 год.)

Очікувані результати:

         За результатами навчання слухачі мають знати:

-  нормативно-правову базу, що регламентує створення та функціонування прийомних сімей/дитячих будинків сімейного типу;

-  критерії відбору потенційних кандидатів у прийомні батьки/батьки-вихователі;

-  принципи взаємопідбору батьків та дітей;

-  основні етапи функціонування прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу;

-  основні принципи входження в сім’ю;

-  особливості адаптації дитини в прийомній сім’ї/дитячому будинку сімейного типу;

-  етапи становлення прийомної сім’ї/дитячого будинку сімейного типу.

Додаткова інформація:

Цільова аудиторія: фахівці із соціальної роботи центрів соціальних служб та територіальних громад


Цільова група:

Категорії посад державної служби: В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17

Черкаська