Загальна мета: підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців у сфері стратегічних комунікацій, удосконалення навичок впровадження ефективних комунікаційних кампаній в державному органі, органі місцевого самоврядування. Отримання знань про підготовку та втілення комунікацій швидкого реагування в умовах кризи.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- прийняття ефективних рішень;
- комунікація та взаємодія;
- виконання на високому рівні поставлених завдань;
- командна робота та взаємодія.
Цільова група: державні службовці категорії «Б», «В», посадові особи місцевого самоврядування, зокрема залучені до процесу стратегічних комунікацій в державному органі, органі місцевого самоврядування
Тривалість програми: до п'яти тижнів, один раз на тиждень дистанційно в режимі реального часу
Форма навчання: дистанційна
Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу) – доступ до вебкабінету відео-конференції у ZOOM надається при реєстрації.
Структура програми:
Тема 1. Введення в тему Стратегічних комунікацій
Тема 2. Ситуаційний аналіз
Тема 3. Комунікаційні задачі, повідомлення та наративи. Творча концепція
Тема 4. Канали комунікації. Основи побудови комунікаційного плану
Тема 5. Кризові комунікації
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
ЗНАННЯ
- теоретичних основ формування репутації та довіри, як інструменту стратегічних комунікацій;
- принципу імплементації підходу “єдиний голос” у стратегічних комунікаціях;
- типової структури та етапів розробки комунікаційної кампанії;
- ключових показників ефективності комунікацій під час реалізації комунікаційної кампанії;
- типів комунікаційних криз, причин їхнього виникнення та основних стратегій кризового реагування.
УМІННЯ
- формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;
- формулювати та використовувати комунікаційні повідомлення та наративи у роботі;
- вимірювати ефективність комунікаційної діяльності державного органу, органу місцевого самоврядування;
- враховувати комунікаційні ризики та план реагування;
- оцінювати рівень комунікаційної кризи та обирати стратегію кризового реагування.
НАВИЧКИ
- використання кількісних та якісних досліджень, методів аналізу з використанням інструментів SWOT, SMART у стратегічних комунікаціях;
- використання ключових повідомлень та наративів;
- створення комунікаційного та антикризового планів.
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактна особа від Вищої
школи публічного управління
тел. (044)
223-49-30
електронна адреса:amedved@usg.org.ua
Цільова група: державні службовці категорії «Б», «В», посадові особи місцевого самоврядування, зокрема залучені до процесу стратегічних комунікацій в державному органі, органі місцевого самоврядування
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет