СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ ТА ПОСАДОВОЇ ОСОБИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ» (ДІЛОВА ЕТИКА, УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ, СТРЕСОСТІЙКІСТЬ, ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ)

Соціально-психологічні аспекти діяльності державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування» (ділова етика, управління конфліктами, стресостійкість, професійне вигорання)

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 15 грудня 2021 р. № 193-21
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Управління змінами
  • Розвиток лідерського потенціалу
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Лідерство
  • Впровадження змін
  • Командна робота та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень
  • Сприйняття змін
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

 Загальна мета: Оволодіння теоретичними знаннями, отримання практичних і вмінь навичок в контексті соціально-психологічних складових діяльності публічного службовця, а саме:  організації та впровадження змін; підвищення рівня комунікативної компетентності, використання мовних норм в усному й писемному мовленні; розвиток ефективного лідерства та відповідної психологічної культури керівника, управління конфліктними ситуаціями та знання методів подолання конфліктів; дотримання норм професійної етики; запобігання та подолання стресових станів і синдрому професійного вигорання.

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання: природи, сутності, змісту, видів змін, як об’єкта управлінських процесів; основних методів та підходів до реалізації змін в публічному управлінні та адмініструванні; причин виникнення опору змінам, методів подолання опору змінам; актуальних проблем і тем сучасного лідерства; передумов ефективного лідерського впливу; основних принципів управління командою; технології публічного виступу й управління аудиторією; основ ділової етики та культури в сфері ділових комунікацій; теорії щодо профілактики конфліктів; теоретичних основ профілактики стресів.

уміння: застосовувати традиційні і сучасні методи і технології управління змінами; застосовувати методи управління опору змінами; формувати власний стиль лідерства; вести ділових переговорів;  обґрунтовувати власну позицію; досягати кінцевих результатів; здійснювати вибір ефективного стилю лідерства в організації; вести дискусію й управляти аудиторією; попереджати внутрішньогрупові конфлікти та застосовувати відповідні  конфліктній ситуації стратегії поведінки; вірно обирати стилі поведінки під час конфліктів; застосовувати на практиці ділового спілкування норми ділової етики; діагностувати синдром професійного вигорання та його види; здійснювати профілактику, використовувати техніки та методи подолання професійного вигорання; застосовувати методики профілактики стресу в повсякденній професійній діяльності.

навички: володіння основними технологіями управління змінами; прийняття ефективних рішень в управлінні змінами; володіння методами оцінки потенціалу співробітників в умовах змін; організації процесу взаємодії з колегами та співробітниками відповідно до принципів корпоративної культури та етики ділового спілкування; побудови комунікативної взаємодії; здійснення вибору ефективного стилю лідерства в організації; профілактики конфліктів; вірного вибору стилю поведінки під час конфліктів; володіння техніками ефективного мовного спілкування; безконфліктного ділового спілкування, самодопомоги при стресі.

 

 

 

Додаткова інформація:

Навчання здійснюється за договором


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.53

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

проспект Миру, буд. 43, місто ЧЕРНІГІВ, 14000

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом