Мета програми полягає у вдосконаленні рівня професійної компетентності державних службовців в управлінській діяльності шляхом актуалізації психологічних ресурсів та розвитку оздоровчого (саногенного) потенціалу особистості.
Структура програми
Тема 1. Вплив психологічних ресурсів на ефективність менеджменту |
Тема 2. Саногенний потенціал як основа розвитку психологічних ресурсів |
Тема 3. Помилки мислення (когнітивні спотворення) та ефективність менеджменту |
Тема 4. Дослідження та подолання помилок мислення |
Тема 5. Розвиток психологічних ресурсів як інструмент підвищення ефективності менеджменту |
Очікувані результати навчання.
Знання:
сучасних тенденцій розвитку психологічних ресурсів особистості;
сутності ефективних та неконструктивних стратегій подолання складних ситуацій;
особливостей та ознак оздоровчого і патогенного видів мислення;
особливостей та змісту видів помилок мислення;
ефективних інструментів подолання помилок мислення;
методів та інструментів актуалізації оздоровчого (саногенного) потенціалу особистості;
сучасних методів розвитку психологічних ресурсів особистості
Уміння:
застосовувати ефективні методи та інструменти розвитку психологічних ресурсів особистості в управлінській діяльності з метою здоров’язбереження;
запобігати дії помилок мислення та здійснювати їх корекцію для подальшого особистісного та професійного розвитку;
аналізувати приклади прояву оздоровчого та патогенного видів мислення в практиці державного управління;
використовувати саногенний (оздоровчий) потенціал особистості та інструменти його актуалізації у професійній діяльності;
враховувати психологічні аспекти в управлінській діяльності
Навички:
критичного аналізу ефективності застосування психологічних ресурсів
на державній службі;
застосування ефективних інструментів та технік розвитку психологічних ресурсів особистості з метою здоров’язбереження;
подолання та корекції помилок мислення як умови ефективного управління; розвитку саногенного мислення, необхідного для здійснення управлінської діяльності та збереження ментального здоров’я;
застосування ефективних стратегій подолання складних ситуацій в управлінській діяльності
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ (шкала оцінювання)
Оцінювання результатів навчання за дистанційною формою здійснюється за такими складовими:
Складові оцінювання |
Кількість балів |
проходження дистанційного навчання в асинхронному режимі, у тому числі опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів |
25 балів |
успішного проходження поточного контролю (1-3 тема), що є передумовою допуску до участі в наступному етапі навчання; |
15 балів |
відвідування занять під час проходження дистанційного навчання в синхронному режимі шляхом участі в тематичних дискусіях, тренінгах |
25 балів |
успішного проходження підсумкового контролю (тестовий контроль)* |
35 балів |
*Процедура тестування відбувається в автоматичному режимі з використанням комп'ютерного забезпечення. Комп’ютер довільно формує екзаменаційне завдання, що складає 35 тестів, які повною мірою, рівноцінно репрезентують програму підвищення кваліфікації. Специфіка запропонованих тестових завдань полягає в тому, що для кожного тесту є лише одна правильна відповідь, обравши яку, слухач отримує один бал.
Учасник професійного навчання, який виконав програму (в обсязі не менше 75 балів) та за умови успішного проходження підсумкового контролю отримує документ про підвищення кваліфікації
Інші умови.
За довідками звертатись: 097-50-555-97 Ірина Іванівна
Навчання здійснюється за кошти фізичних та юридичних осіб. Більш детальна інформація за посиланням surl.li/vzvzon
(відкрити правою кнопкою, у вспливаючому вікні обрати: Відкрити гіперпосилання )
Запис до | Початок | Завершення | Наявність місць | Вартість | |
---|---|---|---|---|---|
14 Лютого 2025 | 17 Лютого 2025 | 28 Лютого 2025 | 50 | Iнші умови | переглянути |
14 Лютого 2025 | 17 Лютого 2025 | 28 Лютого 2025 | 50 | Iнші умови | переглянути |
вул. Інститутська,11 м.Хмельницький 29016
Хмельницька
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління
Вища школа публічного управління