РОЗРОБКА ІНСТИТУЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Розробка інституційної комунікаційної стратегії організації

Загальна професійна (сертифікатна) програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 12.04.2022 №22-22
Напрям:
  • Стратегічні комунікації
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Обов’язкові модулі програми

Модуль 1. Введення в тему Комунікаційної стратегії

1.1. Роль комунікацій для організації

1.2. Довіра та репутація як ключові показники успіху організації

1.3. Комунікаційна стратегія як інструмент формування репутації

1.4. Комунікаційні ресурси організації

1.5. Цілі організації, фактори впливу

Модуль 2. Ситуаційний аналіз

  2.1. Аналіз контексту. Модель PESTEL. Практична робота

  2.2. Аналіз організації

  •  Комунікаційні індикатори.
  • Аналіз інформаційних платформ та інформаційного поля

 2.3. Аналіз галузевого досвіду та минулої практики організації - навіщо він нам потрібен?

Модуль 3. Стейкхолдери та цільові групи комунікації

3.1. Хто такі стейкхолдери?

3.2. Картування стейкхолдерів організації. Практична робота

3.3. Сегментація цільової аудиторії. Методи досліджень

3.4. Характеристики цільової аудиторії:соціально-демографічні, соціальні та медіа звички

3.5. Інсайти, відношення до організації

Модуль 4. Ситуаційний та SWOT аналіз організації

4.1. Зведення ситуаційного аналізу в єдиний документ в групах . Практична робота

4.2. Створення SWOT аналізу для організації. Практична робота

  • Презентація та дискусія

Модуль 5. Комунікаційні задачі та повідомлення

5.1. Постановка комунікаційних задач на основі цілей організації та SWOT

5.2. Модель SMART

5.3. Формулювання комунікаційних задач для організації. Практична робота

5.4. Що таке ключове повідомлення. Ключове повідомлення vs наратив

5.5. Створення комунікаційних повідомлень для організації

Модуль 6. Креативна концепція

6.1. Концепція бренду та позиціонування. Чому це потрібно організації?

6.2. Роль креативної стратегії та візуальних комунікацій

6.3. Складові креативної концепції

Модуль 7. Інструменти комунікації. Піар (PR)

7.1. Що таке PR. Формати піару, прес-матеріали

7.2. Як створювати інформаційні приводи

7.3. Медіа моніторинг

7.4. Програми залучення стейкхолдерів

Модуль 8. Інструменти комунікації. Реклама

8.1. Формати та канали

8.2. Медіа-простір України

8.3. Специфіка цифрових каналів

8.4. Немедійні канали комунікації

8.5. Критерії вибору каналів та форматів комунікації.

  • Вибір каналів комунікації для організації. Практична робота

Модуль 9. Основи планування в комунікаціях  

9.1. Планування в комунікаціях: для чого потрібен комунікаційний план

9.2. Ключові складові комунікаційного плану

9.3. Планування комунікаційних ризиків

9.4. Основи кризових комунікацій

Модуль 10. Презентація готового документа комунікаційної стратегії

10.1. Узагальнення всієї отриманої на курсі інформації в єдиному документі Комунікаційної стратегії.

10.2. Презентація

Вибіркові модулі програми.

Вибіркові модулі розкривають детальніше теми модулю 9 та містять в собі практикуми, в результаті яких учасники розробляють стратегічні комунікаційні документи організації/установи.

Модуль 11. Комунікаційний план. Показники ефективності (KPI)

11.1. Що таке комунікаційний план

11.2. Помітність, частота, сезонність. Правила комбінування комунікацій

11.3. Планування бюджету і ресурсів

11.4.  Ключові показники ефективності (KPI)

11.5. Як їх вимірювати: інструменти та можливості ринку, типи досліджень

Модуль 12. Створення комунікаційного плану. Практикум

12.1. Планування ризиків

12.2. Створення комунікаційного плану організації

Модуль 13Кризові комунікації. Стратегії реагування

13.1. Що таке комунікаційна криза

13.2. Фази і типи криз

13.3. Цикл розвитку кризи

13.4. Стратегії кризового реагування

13.5. Правила і інструменти кризових комунікацій

13.6. Специфіка ключових повідомлень

 

13.7. Класичні причини репутаційних втрат під час кризи

Модуль 14. Створення антикризового плану. Практикум

14.1. Профілактика кризи: що потрібно робити?

14.2. Проактивні та реактивні дії: спільне обговорення та презентація результатів

 

14.3. Створення антикризового плану організації


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Вимоги до учасників навчання:

Курс буде найбільш корисним для спеціалістів, які залучені до процесу розробки та впровадження інституціональної комунікаційної стратегії організації


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 2

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • • 25-річний досвід розробки та реалізації освітніх програм у сфері суспільних і комерційних комунікацій, включаючи програми з розвитку soft skills • Досвід створення і управління корпоративним університетом TALENTari в рамках Atlantic Group Communication Corporation • Досвід викладання в: Київському національному торговельно-економічному університеті, Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київському національному економічному університету імені Вадима Гетьмана, Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського • Спікерка та лекторка сотні галузевих заходів Детальніше
  • ● Досвідчений спікер і тренер з комунікацій у Дипломатичній академії України, Українському національному університеті оборони, корпоративному університеті Atlantic Group Talentari, академії UAPR, освітніх програмах AIESEC, Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) та багатьох інших. Провела тренінги з медіа, кризових комунікацій та інші комунікаційні тренінги для топ-менеджерів і спеціалістів українського та міжнародного бізнесу, а також для представників Мінсоцполітики, Мінінформполітики, Мінінфраструктури, МЗС, Держпраці України та ін. Детальніше
Місце проведення навчання

Онлайн

інше