Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, вироблення вмінь їх застосування у практичній діяльності: попередження гендерної дискримінації; протидія торгівлі людьми; подолання гендерної нерівності у сфері державного управління
Структура програми
Тема 1. Історичні засади ґендерної теорії |
Тема 2.Ґендерні аспекти державного управління |
Тема 3. Комплексний ґендерний підхід |
Тема 4. Нормативно-правове регулювання рівних прав та можливостей жінок та чоловіків |
Тема 5. Доступність правосуддя для жінок та чоловіків |
Тема 6. Множинна дискримінація |
|
Очікувані результати навчання.
Знання:
поняття «гендер», його ознаки;
традицій та засад гендерної теорії;
гендерних складових державної політики України;
нормативно-правових засад гендерної політики в Україні;
гендерних аспектів управління персоналом органів влади
Уміння:
визначати механізми впровадження гендерної політики в різні сфери життя держави;
пояснювати сутність державної політики у сфері гендерної теорії та її вплив на економічну та соціально-політичну ситуацію в суспільстві;
застосовувати інструменти демократичного врядування;
ідентифікувати прояви гендерної дискримінації, вживати заходи з метою їх мінімізації та подолання негативних наслідків;
роз’яснювати громадянам засади державної політики у сфері протидії торгівлі людьми;
враховувати гендерні аспекти управління персоналом
Навички:
здійснення гендерного аналізу в процесі підготовки пропозицій та рішень;
застосування комунікативних навичок, оволодіння якими сприяє врахуванню гендерних особливостей і позиції учасників спілкування, терпимості до іншої людини
Оцінювання результатів навчання за дистанційною формою здійснюється за такими складовими:
проходження дистанційного навчання в асинхронному режимі, у тому числі онлайн курс – 25%;
опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів – 5%;
успішного проходження поточного контролю (10%), що є передумовою допуску до участі в наступному етапі навчання;
відвідування занять під час проходження дистанційного навчання в синхронному режимі шляхом участі в тематичних дискусіях, тренінгах – 25%;
успішного проходження підсумкового контролю – 35%.
Учасник професійного навчання, який виконав програму в обсязі не менше 75% та за умови успішного проходження підсумкового контролю отримує документ про підвищення кваліфікації
За довідками звертатись: 097-50-555-97 Ірина Іванівна
Більш детальна інформація за посиланням
https://cpo.khmnu.edu.ua/nabir-derzhavnyh-sluzhbovcziv-na-kursy-pidvyshhennya-kvalifikacziyi-13/
(відкрити правою кнопкою, у вспливаючому вікні обрати: Відкрити посилання у новому вікні ; Відкрити гіперпосилання)
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
вул. Інститутська,11 м.Хмельницький 29016
Хмельницька
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет