Загальна мета: Розвиток професійних компетентностей державних службовців, посади яких віднесено до сім’ї посад «Закупівлі», щодо забезпечення здійснення публічних закупівель у державних органах у межах повноважень
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- професійні знання у сфері публічних закупівель;
- планування та здійснення публічних закупівель;
- укладання та контроль за виконанням договорів;
- виконання супровідних функцій та взаємодія з контролюючими органами;
- прийняття ефективних рішень;
- аналіз та оцінка ефективності публічних закупівель;
- лідерство
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорії «Б», віднесені до сім’ї посад «Закупівлі»
Тривалість програми:
до 8 днів для дистанційної форми навчання (в режимі реального часу)
Форма навчання: дистанційна
Структура програми:
Тема 1. Правові, організаційні та економічні засади здійснення публічних закупівель.
Тема 2. Стратегія публічних закупівель та організація закупівельної діяльності.
Тема 3. Моделі та інструменти здійснення публічних закупівель.
Тема 4. Договірна робота в системі публічних закупівель та вимірювання ефективності.
Тема 5. Оскарження та контроль в публічних закупівлях.
Тема 6. Практичні аспекти публічних закупівель.
Тема 7. Управління персоналом та етичні стандарти в системі публічних закупівель.
Підсумковий контроль.
- законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану;
- принципів та сучасних підходів до публічних закупівель;
- процедури та способів публічних закупівель;
- вимог до тендерної документації (інших документів, пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель);
- основних функцій уповноваженої особи у процесі організації публічних закупівель;
- правил етичної поведінки та антикорупційних заходів під час здійснення публічних закупівель.
УМІННЯ
- визначати та застосовувати відповідні процедури та способи публічних закупівель;
- розробляти стратегію публічних закупівель;
- проводити ефективну претензійну роботу (роботу з органом оскарження та контролюючими органами);
- організовувати роботу з укладання договорів та звітування за результатами проведених процедур публічної закупівлі;
- використовувати аналітичні сервіси для аналізу інформації;
-- працювати в електронній системі публічних закупівель та використовувати існуючі ІТ інструменти;
- застосовувати механізми вирішення конфліктів та мінімізувати витрати/негативний вплив на організацію публічних закупівель.
НАВИЧКИ
- оцінювання ефективності закупівельного процесу та використання результатів оцінки для планування наступних публічних закупівель;
- управління ефективністю у сфері публічних закупівель;
- дотримання правил документообігу;
- дотримання етичних стандартів під час здійснення публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, категорія посади, посада, номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактна особа від Вищої школи публічного управління
тел. (044) 357 50 03
електронна адреса: y.rak@hs.gov.ua
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Державний університет "Житомирська політехніка"