Мета програми - підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування з питань реформування місцевого самоврядування та розвитку територіальних громад, що сприятиме підтримці процесів децентралізації та успіху української реформи територіальної організації влади.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: професійні знання; лідерство; впровадження та сприйняття змін; прийняття ефективних рішень; комунікація та взаємодія; управління організацією роботи та персоналом
Структура програми
Тема 1. Місцеве самоврядування: концепції, моделі і практика в Україні
Тема 2. Людські ресурси та управління персоналом
Тема 3. Управління місцевим економічним розвитком
Тема 4. Надання публічних послуг
Тема 5. Стратегічне планування як інструмент територіального управління
Тема 6. Бюджети і управління фінансовими ресурсами
Тема 7. Комунікації, зв'язки з громадськістю та партнерство в органах місцевого самоврядування
Тема 8.Основи управління проєктами
Тема 9. Лідерство
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні підвищити рівень:
1. Знань:
- правових, економічних, соціальних та культурних аспектів процесу децентралізації в Україні;
- теоретичних та прикладних засад публічного управління у сфері місцевого самоврядування та територіальної організації влади;
- особливостей державної регіональної політики та політики регіонального розвитку з урахуванням реформ;
- механізмів, методів та інструментів стратегічного планування та управління змінами;
- основних засад управління публічними фінансами в органах місцевого самоврядування;
- методів та інструментів управління проєктами;
- моделей підвищення якості публічних послуг;
- технологій соціальних комунікацій, взаємодії органів публічної влади з громадськістю та їх впливу на ефективність управління органом місцевого самоврядування;
- цінностей та стилів лідерства, ролі сучасного лідера в публічному секторі;
- методів управління персоналом.
2. Умінь:
- правильно інтерпретувати та пояснювати суспільні явища та взаємозв'язки між соціально-економічними явищами;
- застосовувати знання для прийняття ефективних управлінських рішень;
- визначати стратегічні цілі, формулювати стратегічне бачення регіонального розвитку;
- розробляти стратегічні плани розвитку територіальної громади;
- планувати та здійснювати управління проєктами в територіальних громадах;
- організувати роботу центру надання адміністративних послуг на прикладі кращих практик;
- застосовувати на практиці основні методи і прийоми бюджетного планування, оцінювати ефективність використання бюджетних коштів.
3. Навичок:
- взаємодії та роботи в команді;
- визначення пріоритетів інституційного розвитку та розвитку громади, прогнозування перспектив та результатів;
- прийняття рішень, що потребують застосування стратегічних підходів для цілей управління громадою;
- підготовки документів для управління проєктом, його планування, моніторингу виконання та завершення;
- поліпшення показників бюджетної ефективності при формуванні публічних фінансів;
- комунікації для участі у публічних дискусіях та процесах прийняття рішень;
- розроблення та впровадження стратегії розвитку персоналу в органах місцевого самоврядування.
Посилання на сторінку вебсайту провайдера
Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування з питань реформування місцевого самоврядування та розвитку територіальних громад, що сприятиме підтримці процесів децентралізації та успіху української реформи територіальної організації влади.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Заступник Перший заступник
Вимоги до учасників навчання:
наявність вищої освіти не нижче першого (бакалаврського) рівня
Набір на програму не розпочато.
вул. Жуковського, 66, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69600
Запорізька
Вища школа публічного управління
Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації
Західноукраїнський національний університет