Мета освітньої
програми – професійна підготовка публічних службовців, здатних
розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та
адміністрування, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення
інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.Основний фокус
освітньої програми – акцент на підготовці
фахівців у сфері зв’язків з громадськістю.
Тісна співпраця з
органами публічного управління та громадськими організаціями регіону дозволяє
здійснювати підготовку магістрів публічного управління та адміністрування,
здатних налагоджувати взаємодію між органами державної влади, органами
місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства у процесі
формування та реалізації державної політики, враховуючи принципи політики
регіонального розвитку. Зокрема шляхом: проходження виробничої практики
в органах публічної влади (місцевого самоврядування, місцевих державних
адміністраціях, територіальних підрозділах).
Працевлаштування випускників: на посадах в центральних і місцевих органах державної влади; на посадах в органах місцевого самоврядування; на посадах в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій; на керівних посадах і посадах фахівців на підприємствах, установах і організаціях державної і комунальної форм власності; на управлінських і адміністративних посадах в міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні.
Випускники можуть виконувати професійні роботи відповідно до Класифікації видів економічної діяльності КВЕД-2010/2019 у сферах: Державне управління й оборона, обов’язкове соціальне страхування; Освіта, Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги, Надання інших видів послуг (секція О, розділ 84; секція P, розділ 85; секція Q, розділ 88; секція S, розділ 94).
Випускники можуть працювати на посадах за професіями, які визначені Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010»:
1120.1 Вищі посадові особи органів державної виконавчої влади;
1120.2 Вищі посадові особи місцевих органів державної влади;
1229.1 Керівні працівники апарату центральних органів державної влади;
1229.3 Керівні працівники апарату місцевих органів державної влади;
1229.7 Керівники інших основних підрозділів в інших сферах діяльності;
2419.3 Професіонали державної служби;
3431 Секретарі адміністративних органів.
Фахові
компетентності:
1. Здатність
налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати
конфлікти.
2. Здатність
організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій
публічної сфери.
3. Здатність
організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із
використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти
заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного
управління та адміністрування.
4. Здатність
визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному,
місцевому та організаційному рівнях.
5. Здатність
представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними
органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями,
підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності,
громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.
6. Здатність
здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення
національної безпеки України.
7. Здатність
самостійно готувати проєкти нормативно- правових актів, аналітичні довідки,
пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на
різних рівнях публічного управління та адміністрування.
8. Здатність
розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на
вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
9. Здатність
здійснювати наукову та дослідницьку діяльність у сфері публічного управління та
адміністрування.
10. Здатність
приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань
європейської та євроатлантичної інтеграції.
11. Здатність
забезпечувати належний рівень якості управлінських послуг на основі технологій
е-урядування.
12. Здатність
фахово аналізувати інформацію, оцінювати її повноту та можливості використання.
13. Здатність
демонструвати лідерські якості, формувати зразки організаційної культури.
14. Здатність
розробляти заходи протидії та запобігання корупції.
Форми навчання: денна, заочна.
https://www.pdaa.edu.ua/content/specialnist-publichne-upravlinnya-ta-administruvannya
Категорії посад державної служби: А Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Наявність ступеня бакалавра, спеціаліста або магістра
Набір на програму не розпочато.
36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3.
Полтавська
Університет менеджменту освіти
Державний торговельно-економічний університет
Миколаївський національний аграрний університет