1.
Профіль освітньо-професійної програми
(ОПП)
зі спеціальності 281 - «Публічне управління та адміністрування»
(за спеціалізацією «Публічне
управління та адміністрування»)
1-
Загальна інформація |
|
Повна назва
закладу вищої освіти та структурного підрозділу |
Білоцерківський національний аграрний університет Економічний факультет |
Ступінь
вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу |
Бакалавр Бакалавр публічного управління та
адміністрування |
Офіційна
назва освітньої програми |
Публічне правління та адміністрування |
Тип диплому
та обсяг освітньої програми |
Диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС |
Наявність
акредитації |
Сертифікат про акредитацію НД 1093378 |
Цикл/рівень |
НРК– 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, EQF-LL – 6 рівень |
Передумови |
Наявність повної загальної середньої освіти |
Мова(и)
викладання |
Українська |
Термін дії
освітньої програми |
3 роки 10 місяців |
Інтернет-адреса
постійного розміщення опису освітньої програми |
www.btsau.edu.ua |
2 – Мета освітньо-професійної
програми |
|
Підготовки підготовка
фахівців з публічного управління та адміністрування, здатних розв’язувати
складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного
управління та адміністрування або у процесі навчання. |
|
3 – Характеристика освітньо-професійної програми |
|
Галузь
знань, спеціальність, спеціалізація |
28 «Публічне управління та адміністрування» 281 «Публічне управління та
адміністрування» «Публічне управління та
адміністрування» |
Орієнтація
освітньої програми |
Освітньо-професійна, прикладна. |
Основний
фокус освітньої програми та спеціалізації |
Загальна освіта в галузі публічного управління та
адміністрування, фахова підготовка та формування знань, умінь, інших
компетентностей з методики навчання у сфері публічного управління. |
Особливості
програми |
Отримання поглиблених знань з у сфері публічного управління та
адміністрування. Орієнтована на глибоку спеціальну підготовку сучасних
фахівців з публічного
управління та адміністрування, здатних виконувати адміністративну, управлінську та інформацій-аналітичну
роботу в сфері публічного управління та адміністрування. Формує фахівців з публічного управління та
адміністрування з новим перспективним способом мислення, здатних не
лише застосовувати існуючі методи управління та адміністрування, але й
створювати умови для формування якісної системи управління на базі сучасних
методик, зарубіжного досвіду, нових нетрадиційних рішень.. |
4 – Придатність випускників до працевлаштування та
подальшого навчання |
|
Придатність
до працевлаштування |
Згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України:
Класифікатор професій (ДК 003:2010 в редакції від 26.10.2017 ) та
International Standard ClassificationofOccupations 2008 (ISCO-08) випускник з
професійною кваліфікацією «Публічне управління та адміністрування» може
працевлаштуватися на посади фахівця в органах
державної влади та місцевого самоврядування, інституціях громадянського
суспільства, громадських об’єднаннях, некомерційних організаціях, міжнародних
неурядових організаціях, міждержавних органах і структурах, науково-освітніх
установах |
Подальше
навчання |
Продовження освіти: можливість продовження навчання за
програмою другого циклу вищої освіти (FQ-EHEA, 7 рівня EQF-LLL та 7 рівня
HPK) |
5 – Викладання та оцінювання |
|
Викладання
та навчання |
- організаційні форми: колективне та інтегративне
навчання тощо; - технології навчання: пасивні (пояснювально-ілюстративні: за домінуючими методами та
способами навчання); активні
(проблемні, ігрові, інтерактивні, проектні, інформаційно-комп’ютерні саморозвиваючі,
позиційного та контекстного навчання, технологія співпраці); - застосовуються інноваційні технології електронного
навчання. |
Оцінювання |
Види контролю: поточний, тематичний, періодичний,
підсумковий, самоконтроль Форми контролю: усне та письмове опитування, тестові
завдання, розрахункові роботи, індивідуальні завдання, есе, іспити. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти
здійснюється за 100-бальною системою з переведенням у систему оцінок за
національною шкалою, а також забезпечення ранжування досягнень за шкалою
ЄКТС. |
6 – Програмні компетентності |
|
Інтегральна
компетентність |
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання
та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у
процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів
відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. |
Загальні
компетентності (ЗК) |
ЗК 01. Здатність вчитися та оволодівати сучасними
знаннями. ЗК 02. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як
члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного
демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку,
верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК 03. Здатність зберігати та примножувати моральні,
культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння
історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній
системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і
технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для
активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК 04. Здатність бути критичним і самокритичним. ЗК 05. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 06. Здатність працювати в команді. ЗК 07. Здатність планувати та управляти часом. ЗК 08. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 09. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу
інформації з різних джерел. ЗК 10.Здатність спілкуватися державною мовою як усно,
так і письмово. ЗК 11.Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 12.Навички міжособистісної взаємодії. ЗК 13.Здатність спілкуватися з представниками інших
професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності). |
Фахові
компетентності спеціальності (ФК) |
ФК 01. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й
розв’язання конфліктів. ФК 02. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та
використання управлінських продуктів, послуг чи процесів. ФК 03. Здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових та
морально-етичних норм поведінки. ФК 04. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження
управлінських рішень сучасні ІКТ. ФК 05. Здатність використовувати систему електронного документообігу.
ФК 06. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення
управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та
технологій. ФК 07. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани
управлінської діяльності. ФК 08. Здатність готувати проекти управлінських рішень та їх
впроваджувати. ФК 09. Здатність впроваджувати інноваційні технології. ФК 10.Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері
публічного управління та адміністрування. ФК 11.Здатність у складі робочої групи проводити прикладні
дослідження в сфері публічного управління та адміністрування. |
7 – Програмні результати навчання (РН) |
|
|
РН 01. Використовувати базові знання з історичних,
культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства. РН 02. Застосовувати норми та правила професійного
спілкування українською мовою. РН 03. Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною
мовою. РН 04. Знати структуру та особливості функціонування
сфери публічного управління та адміністрування. РН 05. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у
сфері публічного управління та адміністрування. РН 06. Знати основні нормативно-правові акти та
положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування. РН 07. Уміти організовувати та брати участь у
волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проектах, спрямованих на формування
здорового способу життя / активної громадянської позиції. РН 08. Розуміти та використовувати технології
вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. РН 09. Знати основи електронного урядування. РН 10.Уміти користуватися системою електронного
документообігу. РН 11.Уміти здійснювати пошук та узагальнення
інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї
компетенції. РН 12.Уміти налагодити комунікацію між громадянами та
органами державної влади і місцевого самоврядування. РН 13.Використовувати методи аналізу та оцінювання
програм сталого розвитку. РН 14.Уміти коригувати професійну діяльність у випадку
зміни вихідних умов. РН 15.Застосовувати методи контролю якості у сфері
професійної діяльності. РН 16.Використовувати дані статистичної звітності,
обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності |
8 – Ресурсне забезпечення реалізації програми |
|
Кадрове
забезпечення |
Науково-педагогічні
працівники, залучені до освітньо-професійної програми, є штатними
співробітниками Білоцерківського національного аграрного університету,
100 % з них мають науковий ступінь, вчене звання та підтверджений рівень
наукової та професійної активності. Формування
професійних компетентностей забезпечують 55 % визнаних професіоналів з
досвідом роботи за фахом. Значну частину лекцій з навчальних дисциплін
освітньої програми проводять науково-педагогічні працівники з науковим
ступенем доктора наук та вченим званням професора. |
Матеріально-технічне
забезпечення |
Забезпеченість приміщеннями для проведення навчальних
занять становить 11 м2 на одну особу, мультимедійне обладнання
налічується у 34 % навчальних аудиторіях і відповідає вимогам. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура,
забезпеченість здобувачів вищої освіти гуртожитком становить 100 %. В
університеті наявні 4 локальні комп’ютерні мережі та 19 точок бездротового доступу до мережі
Інтернет (користування безлімітне). |
Інформаційне
та навчально-методичне забезпечення |
Офіційний веб-сайт Університету
(www.btsau.edu.ua) містить
повну інформацію про освітні програми, навчальну, наукову і виховну
діяльність, конкретизовано структурні підрозділи, правила прийому, контакти,
користувачі сайту мають можливість користуватися усіма наявними ресурсами
бібліотеки Білоцерківського національного аграрного університету. Читальні
зали бібліотеки у кількості 7 мають 245 місць, всі підключені до мережі
Інтернет у вільному доступі. Фонд наукової бібліотеки університету становить
568536 примірників, 19 найменувань друкованих фахових періодичних наукових
видань. Є доступ до таких баз даних як Business Communication
Quarterly, Topicsin The oretical Economics, The Forum for Social
Economics, National Institute Economic Review, Springer Verlag, Academy of Accounting
and Financial Studies Journal, AIEL Seriesin Labour Economics, Chinese Management
Studies, Contemporary Accounting Research, CORPORATE OWNERSHIP AND CONTROL, де
здобувачі вищої освіти мають можливість користуватись періодичними фаховими
науковими виданнями в електронному варіанті, у тому числі іноземною
(англійською) мовою. Електронна бібліотека має програмне забезпечення
«УФД-бібліотека». Навчальні ресурси: користування
навчальною літературою, доступ до онлайн-ресурсів; бронювання книг онлайн;
доступ до електронних журналів, електронних бібліотечних ресурсів світу,
електронного навчального середовища Moodle (teach.btsau.net.ua), наявне технологічне і матеріально-технічне
забезпечення освітнього процесу. |
9 – Академічна мобільність |
|
Національна
кредитна мобільність |
Індивідуальна академічна мобільність здобувачів вищої
освіти, зокрема отримання наукових консультацій, засвоєння додаткових компонентів
у рамках виконання освітньої програми, здійснюється згідно договорів про
встановлення науково-освітянської співпраці для задоволення потреб розвитку
освіти і науки між Білоцерківським національним аграрним університетом та
закладами вищої освіти України. |
Міжнародна
кредитна мобільність |
У рамках програми Ерасмус+ на основі двосторонніх
договорів між Білоцерківським національним аграрним університетом та вищими
навчальними закладами країн-партнерів: зокрема Чеським університетом природничих |
Навчання
іноземних здобувачів вищої освіти |
Відповідно до «Правил прийому до Білоцерківського
національного аграрного університету», затвердженими Вченою радою
Білоцерківського національного аграрного університету. |
2.1. Перелік компонент ОПП
Код | Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) | Кількість кредитів | Форми підсумкового контролю |
1. ОБОВ’ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ ОПП | |||
ОНД 1 | Соціологія | 4 | іспит |
ОНД 2 | Історія економіки та економічної думки | 5 | іспит |
ОНД 3 | Регіональна економіка | 4 | залік |
ОНД 4 | Економічна теорія | 8 | залік |
ОНД 5 | Вища математика | 5 | іспит |
ОНД 6 | Теорія ймовірностей | 5 | іспит |
ОНД 7 | Економетрика | 4 | іспит |
ОНД 8 | Технології виробництва продукції рослинництва | 4 | іспит |
ОНД 9 | Технології виробництва продукції тваринництва | 4 | іспит |
ОНД 10 | Менеджмент | 4 | іспит |
ОНД 11 | Державне та регіональне управління | 5 | іспит |
ОНД 12 | Статистика | 4 | іспит |
ОНД 13 | Мікроекономіка | 4 | іспит |
ОНД 14 | Макроекономіка | 4 | іспит |
ОНД 15 | Маркетинг | 4 | іспит |
ОНД 16 | Фінанси, гроші та кредит | 4 | іспит |
ОНД 17 | Міжнародна економіка | 4 | іспит |
ОНД 18 | Економіка підприємства | 4 | іспит |
ОНД 19 | Облік і аудит | 4 | залік |
ОНД 20 | Основи публічного управління | 5 | залік |
ОНД 21 | Публічна політика | 4 | іспит |
ОНД 22 | Децентралізація публічної влади | 4 | залік |
ОНД 23 | Глобалізація та політика національної безпеки (в т.ч. модуль "Безпека життєдіяльності") | 4 | іспит |
ОНД 24 | Комунікативний менеджмент | 4 | залік |
ОНД 25 | Публічна служба | 4 | залік |
ОНД 26 | Менеджмент персоналу | 4 | іспит |
ОНД 27 | Адміністративний менеджмент | 4 | іспит |
ОНД 28 | Економіка праці і соціально-трудові відносини | 4 | іспит |
ОНД 29 | Управління інноваціями | 4 | іспит |
ОНД 30 | Стратегічний менеджмент | 4 | іспит |
Навчальна практика "Вступ до спеціальності" | 3 | ||
Навчальна практика зі спеціальності | 3 | ||
Навчально-професійна практика зі спеціальності | 3 | ||
Виробнича бакалаврська практика | 4 | ||
Державна атестація | 2 | ||
Загальний обсяг обов’язкових компонент | 144 | ||
2. ВИБІРКОВІ КОМПОНЕНТИ ОПП | |||
Вибірковий блок 1 (за вибором університету) | |||
ВНДНЗ 1 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 3 | іспит |
ВНДНЗ 2 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 6 | залік |
ВНДНЗ 3 | Історія України та української культури | 3 | іспит |
ВНДНЗ 4 | Інформаційні системи і технології | 4 | іспит |
ВНДНЗ 5 | Вступ до спеціальності | 3 | залік |
ВНДНЗ 6 | Фізичне виховання (позакредитна) | | залік |
ВНДНЗ 7 | Філософія | 3 | іспит |
ВНДНЗ 8 | Основи публічних закупівель | 3 | залік |
ВНДНЗ 9 | Лідерство та командотворення | 3 | залік |
ВНДНЗ 10 | Теорія економічного аналізу | 3 | іспит |
ВНДНЗ 11 | Аналіз господарської діяльності | 3 | іспит |
ВНДНЗ 12 | Державне регулювання економіки | 3 | іспит |
Вибірковий блок 2 (за вибором студента) | |||
Траєкторія 1 | |||
ВНДВС 1 | Економічна інформатика | 4 | залік |
ВНДВС 2 | Методи обробки інформації та прогнозування | 4 | залік |
ВНДВС 3 | Теорія організацій | 4 | залік |
ВНДВС 4 | Регіональна політика та місцеве самоврядування | 4 | залік |
ВНДВС 5 | Публічне право | 3 | іспит |
ВНДВС 6 | Планування у публічному секторі | 3 | іспит |
ВНДВС 7 | Антикорупційна політика | 4 | залік |
ВНДВС 8 | Міжнародні економічні відносини | 4 | іспит |
ВНДВС 9 | Валютно-фінансовий механізм зовнішньоекономічної діяльності | 4 | залік |
ВНДВС 10 | Інвестування | 4 | залік |
ВНДВС 11 | Фінанси підприємств | 4 | залік |
ВНДВС 12 | Зовнішньоекономічна діяльність підприємства | 4 | іспит |
ВНДВС 13 | Діловодство | 3 | залік |
ВНДВС 14 | Екологічна політика | 3 | залік |
ВНДВС 15 | Парламентаризм | 3 | залік |
ВНДВС 16 | Контролінг | 4 | іспит |
Траєкторія 2 | |||
ВНДВС 1 | Інформаційна політика публічний організацій | 4 | залік |
ВНДВС 2 | Прогнозування та прийняття рішень в публічному правлінні | 4 | залік |
ВНДВС 3 | Теорія публічних організацій | 4 | залік |
ВНДВС 4 | Політика регіонального розвитку | 4 | залік |
ВНДВС 5 | Конституційне право | 3 | іспит |
ВНДВС 6 | Планування розвитку сільських територій | 3 | іспит |
ВНДВС 7 | Запобігання та протидія корупції | 4 | залік |
ВНДВС 8 | Валютно-фінансовий механізм міжнародних публічних організацій | 4 | іспит |
ВНДВС 9 | Інтелектуальний бізнес | 4 | залік |
ВНДВС 10 | Економічна діагностика | 4 | залік |
ВНДВС 11 | Аналіз ЗЕД | 4 | залік |
ВНДВС 12 | Електронний документообіг | 4 | іспит |
ВНДВС 13 | Стратегічна екологічна оцінка | 3 | залік |
ВНДВС 14 | Парламентські процедури та контроль | 3 | залік |
ВНДВС 15 | Етика публічного управління | 3 | залік |
ВНДВС 16 | Публічні фінанси | 4 | іспит |
Загальний обсяг вибіркових компонент | 96 | ||
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 240 |
2.2. Форми атестації здобувачів вищої освіти
Атестація випускників освітньої програми спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи та атестаційного екзамену зі спеціальності та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Бакалавр публічного управління та адміністрування. Атестація здійснюється відкрито і публічно.
Інформація про терміни прийому документів, вступних випробувань, конкурсного відбору та зарахування на навчання, вартість навчання розміщена за посиланням https://btsau.edu.ua/
Набір на програму не розпочато.
Білоцерківський НАУ, пл. Соборна 5/1, Біла Церква
Київська
Державний торговельно-економічний університет
Таврійський державний агротехнологічний університет імені...
Миколаївський національний аграрний університет