ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Особливості управління персоналом в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 14 лютого 2022 р. №11-22
Напрям:
  • Управління персоналом та управління результативністю
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

ОПИС ПРОГРАМИ

Загальна мета: Оновлення та поглиблення знань щодо базових понять та сучасних моделей і методів управління персоналом на державній службі. Формування вмінь та навичок використання інструментів роботи з персоналом на публічній службі.

Структура програми:

Тема 1. Теоретичні засади управління персоналом

Тема 2. Стратегія та політика менеджменту персоналу організації

Тема 3. Соціально-психологічні аспекти управління персоналом

Тема 4. Кадрова служба в системі управління персоналом

Тема 5. Кадрове діловодство в системі менеджменту персоналу

Тема 6. Професійний підбір персоналу

Тема 7. Розвиток персоналу

Тема 8. Управління робочим часом працівників

Тема 9. Оцінювання та мотивація персоналу

 

Тема 10. Управління конфліктами

 

Очікувані результати навчання:

знання

сутності і особливостей формування управління персоналом;

принципів стратегії та політики менеджменту персоналу;

психологічних методів управління трудовим колективом;

функцій і завдань кадрової служби підприємства;

видів стресогенних чинників в професійній діяльності публічного службовця;

методів управління конфліктами в трудовому колективі.

 

уміння

розробляти основні складові стратегії та

політики менеджменту персоналу в організації залежно від конкретної

ситуації;

формувати та вести особові картки та особові справи працівників, вносити зміни, що пов’язані з трудовою діяльністю;

організовувати архівне зберігання кадрових документів відповідно до діючих нормативно-правових актів;

використовувати основні прийоми та методи оцінки прояву стресу та психологічної саморегуляції;

визначати потреби організації в професійному навчанні працівників.

 

навички

здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

встановлення комунікаційних зв’язків між працівниками, підрозділами, організаціями з метою прийняття ефективних рішень;

попередження та подолання професійного стресу та формування стресостійкості;

планування та розподілу робочого часу відповідно до основних правил тайм-менеджменту;

здійснення аналізу ефективності використання робочого часу;

вивчення та узагальнення потреб у професійному навчанні за результатами оцінювання службової діяльності державного службовця

проектування заходів з посилення матеріальної та нематеріального мотивування трудової діяльності.

 

Назва вебплатформи через яку здійснюватиметься дистанційне навчання: Платформа для організації відеоконференцій ZOOM

Додаткова інформація:

Шановні слухачі! Обов’язково ознайомтеся з додатковою інформацією за посиланням: https://drive.google.com/file/d/14k-d1dgQqn-r_-E54wMdzXodbZHpf6Vm/view?usp=sharing

 

Для державних службовців місцевих органів виконавчої влади Житомирської області навчання безоплатне. Вам надсилається окремий лист для реєстрації.

Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на програмі

  • 4.95

    відгуків: 34

    Яцик Сергій кандидат наук

    09.2012 – по даний час за сумісництвом – викладач Житомирського регіонального центру підвищення кваліфікації Житомирської обласної державної адміністрації та Житомирської обласної ради 03.2019 – по даний час – радник Житомирського міського голови з питань публічності, підзвітності та запобігання корупції 02.-03.2019 ; 09.-10.2019; 08.-09.2020 – тренер Центру управління навчанням учасників виборчих процесів при ЦВК з навчання членів територіальних та дільничних виборчих комісій з виборів Президента України (2019); виборів до Верховної Ради України (2019); місцевих виборів (2020). 09.2018–10.2018 – тренер Житомирського обласного центру зайнятості. 09.2017–12.2018 – доцент кафедри економічної безпеки, публічного управління та адміністрування Державного університету «Житомирська політехніка» 09.2015–08.2017 – доцент кафедри управління освітою Національної академії державного управління при Президентові України 09.2004 – 08.2015 – викладач, завідувач кафедри філософії та соціальних дисциплін Житомирської філії Університету сучасних знань Детальніше
  • Корнута Людмила кандидат наук

    1. Викладачка ЗВО вже понад 13 років. Робота зі студентами різних спецільностей (Право, Публічне управління та адміністрування, Менеджмент, Психологія, Політологія та ін) 2. Тренерка курсів підвищення кваліфікації для державних службовців (Головне управління Державної міграційної служби в Одеській області (2021 р.); Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації (2024 р.). 3. Тренерка курсів підвищення кваліфікації та офлайн тренінгів у ГО "Прогресильні". Детальніше
  • 4.98

    відгуків: 2
    Понад 13 років викладання у вищих навчальних закладів Детальніше
Місце проведення навчання

м. Житомир, бульвар Новий, 5

Житомирська

5

відгуків: 6
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом