ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСАДОВЦЯ

Основні аспекти організації діяльності посадовця

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 28 вересня 2023 р. № 157-23
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
  • Управління персоналом та управління результативністю
  • Розвиток лідерського потенціалу
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання
  • Управління організацією роботи та персоналом

Опис програми:

Загальна мета: поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок, необхідних державним службовцям та посадовим особам місцевого самоврядування для ефективного вирішення завдань організації професійної діяльності.
 
Зміст програми:
Тема 1. Планування роботи та робочого часу посадовця: тайм-менеджмент
Тема 2. Комунікативна компетентність державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування 
Тема 3. Імідж та його значення в діяльності публічного посадовця 
Тема 4. Лідерство та командна робота в публічному управлінні 
 
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання основних аспектів планування роботи та робочого часу; 
сутності, функцій, складових часу як стратегічного ресурсу організації і людини;
основ постановки цілей (ключові аспекти цілеутворення) та
розстановки пріоритетів, планування, виконання, ухвалення рішень і контролю діяльності;
психологічні аспекти тайм-менеджменту;
сутності комунікації як способу соціальної взаємодії людей та їх груп;
видів комунікацій та комунікаційних зв’язків у публічному управлінні;
послідовності здійснення процесу комунікації та засобів підвищення його ефективності; 
соціально-психологічних аспектів лідерства та ефективної комунікації, командної роботи та взаємодії в управлінській діяльності.
 
Уміння використовувати сучасні методи планування роботи та робочого часу для підвищення ефективності діяльності органів влади; 
аналізувати часові витрати (внутрішні і зовнішні перешкоди,
проводити поглиблений аналіз перешкод часу);
формулювати стратегічні цілі організації та цілі особисті, спрямовані
на підвищення організаційної та особистої ефективності й поточні завдання щодо їх досягнення;
застосовувати правила ефективного делегування;
налагоджувати ділові контакти, підтримувати добрі робочі стосунки з партнерами та підлеглими; 
працювати в команді, використовуючи ефективну комунікацію та взаємодію;
проводити діагностування комунікативних здібностей, стилів поведінки у певних ситуаціях.
 
Навички аналізу власного економічного часу та підрозділів для прийняття відповідних управлінських рішень;
планування, організації, ухвалення рішень та контролю виконання завдань;
використання комунікативних механізмів при розробці та реалізації управлінських рішень та плануванні роботи; 
визначення проблемних питань в комунікації органів влади; 
конструктивної командної роботи, націленої на результат;
вести позитивні комунікації та успішно взаємодіяти з відмінними від себе членами колективу

Додаткова інформація:

Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.33

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

м.Чернігів, пр-т Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом