ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ПРИЗОВНИКІВ, ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ ТА РЕЗЕРВІСТІВ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТА В ОРГАНІЗАЦІЯХ РІЗНИХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ

Організація та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах та в організаціях різних форм власності

Спеціальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України від 04 липня 2025 року № 126-33/1404
Напрям:
  • Управління персоналом та управління результативністю
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Знання законодавства
  • інші
  • Комунікація та взаємодія
  • Управління організацією роботи та персоналом
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Загальна мета програми:

Поглиблення та систематизація знань щодо реалізації законодавства про ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а також підвищення спроможності щодо ефективної організації та ведення військового обліку. Ознайомлення учасників навчання із нововведенням в законодавстві з питань організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів в державних органах влади та місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях.

 Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

- знання законодавства про ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

- управління організацією роботи та персоналом;

- виконання на високому рівні поставлених завдань;

- комунікація та взаємодія;

- базові знання інструментів та технологій професійного стандарту інспектора;

- цифрова грамотність.  

 Структура програми:

Тема 1. Нормативно-правові засади організації та ведення військового обліку в Україні.

Тема 2. Організація та документообіг військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

Тема 3. Бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час.

Тема 4. Перевірка стану військового обліку.

Тема 5. Взаємодія державних органів влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з ТЦК та СП.

Тема 6. Використання застосунку Резерв +.

 

Очікувані результати навчання:

знання:

- правових засад організації та ведення військового обліку;

- особливостей відповідальності за порушення військового обліку;

- загальних та особливих вимог до організації та ведення військового обліку;

- основних складових трудових функцій професійного стандарту інспектора;

- порядку ведення військового обліку на підприємствах та організаціях (далі – підприємства);

- порядку бронювання військовозобовязаних на період мобілізації та на воєнний час;

порядку оповіщення військовозобовязаних та резервістів;

- порядку проведення перевірки стану військового обліку в державних органах та підприємствах.

уміння:

- застосовувати норми та положення законодавства щодо організації та ведення військового обліку;

- забезпечувати повноту та достовірність даних, що визначають кількісний та якісний стан призовників і військовозобов’язаних та резервістів;

- забезпечувати належний стан військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних та резервістів;

- взаємодіяти з районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки;

- реалізувати основні елементи трудових функцій професійного стандарту інспектора.

навички:

- розроблення антикризової стратегії, створення комунікаційного та антикризового планів;

- забезпечення дотримання правил військового обліку та інструментів організації та ведення військового обліку;

- планування та організація роботи щодо ведення військового обліку;

- уникнення порушень прав людини і громадянина під час організації та ведення військового обліку;

- організації діяльності з контролю в сфері організації та ведення військового обліку;

- застосування складових трудових функцій професійного стандарту інспектора у практичній роботі. 

 

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання:

вебплатформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua

сервіс для організації онлайнконференцій та відеозв’язку https://zoom.us

 

 

Додаткова інформація:

Програма призначена: державні службовці, працівники органів місцевого самоврядування, працівники служб управління персоналом підприємств, організацій та установ, відповідальні за ведення військового обліку.

 


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII

Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник

Вимоги до учасників навчання:

наявність ступеня молодшого бакалавра, бакалавра, молодшого спеціаліста, спеціаліста або магістра


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Дати наборів за цією програмою

Запис до Початок Завершення Форма навчання Наявність місць Вартість
27 Листопада 2025 02 Грудня 2025 08 Грудня 2025 Дистанційна 20 Iнші умови переглянути
Місце проведення навчання

46009, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Тернопільська ОТГ, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11

Тернопільська

Інші програми за цим напрямом