Загальна мета
поглиблення та оновлення теоретичних знань в контексті останньої редакції Закону України «Про звернення громадян», удосконалення навичок проведення особистого прийому громадян, розгляду звернень громадян, які надходять на адресу територіальної громади
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму
Очікувані результати навчання
знання
уміння
навички
Структура програми
Тема 1. Поняття організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування та її правова основа
Тема 2. Практичний зміст організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування
Тема 3. Нормативне забезпечення роботи із звернень громадян в органах місцевого самоврядування
Мова (и) викладання – українська
Дистанційне навчання реалізуються через програму відеоконференцій Zoom та за необхідності через платформу Moodle, яка дозволяє отримувати знання, використовуючи сучасні інтерактивні інструменти.
Контакні особи, які забезпечують організацію навчання:
РЯБЦЕВА Юлія Миколаївна - Заступник директора з навчальної роботи - начальник навчального відділу
(0532) 60-97-18
ДОРОШЕНКО Лариса Володимирівна - Начальник навчально-методичного відділ
(0532) 60-97-19
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Полтава, вул. Європейська, 49
Полтавська
Державний університет "Житомирська політехніка"
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації