ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Організація роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 13 червня 2023 р. № 86-23
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Знання законодавства

Опис програми:

Загальна мета

поглиблення та оновлення теоретичних знань в контексті останньої редакції Закону України «Про звернення громадян», удосконалення навичок  проведення особистого прийому громадян, розгляду звернень громадян, які надходять на адресу територіальної громади

 Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму               

  • комунікація та взаємодія
  • знання законодавства про звернення громадян

Очікувані результати навчання

знання

  • нормативно-правових актів, які врегульовують порядок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування; 
  • видів звернень громадян, їх класифікації;
  • порядку розгляду звернень громадян, у т.ч. й електронних, а також електронних петицій; 
  • порядку організації та проведення особистого прийому громадян; 
  • порядку організації діловодства за зверненнями громадян та розгляду електронних петицій, а також узагальнення та аналізу звернень громадян, з якими вони зверталися до органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

уміння

  • здійснювати повноваження з організації розгляду звернень громадян, їх особистого прийому; 
  • застосовувати під час особистого прийому громадян відповідні місцеві нормативно-правові акти. 

навички

  • підготовки проєктів місцевих нормативно-правових актів з питань звернення громадян до органів та посадових осіб місцевого самоврядування; 
  • організації та проведення особистого прийому громадян відповідно до  визначений законодавства
  • ведення діловодства за зверненнями громадян та щодо розгляду електронних петицій, а також  узагальнення та аналіз письмових (у т.ч. електронних) і усних звернень громадян.
 

Структура програми

Тема 1. Поняття організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування та її правова основа

Тема 2. Практичний зміст організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування 

Тема 3. Нормативне забезпечення роботи із звернень громадян в органах місцевого самоврядування

Мова (и) викладання – українська

Додаткова інформація:

Дистанційне навчання реалізуються через програму відеоконференцій Zoom та за необхідності через платформу Moodle, яка дозволяє отримувати знання, використовуючи сучасні інтерактивні інструменти.

 

Контакні особи, які забезпечують організацію навчання:

 РЯБЦЕВА Юлія Миколаївна - Заступник директора з навчальної роботи - начальник навчального відділу

(0532) 60-97-18

 

ДОРОШЕНКО Лариса Володимирівна - Начальник навчально-методичного відділ

(0532) 60-97-19


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.2

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Полтава, вул. Європейська, 49

Полтавська

4.91

відгуків: 14
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом