Загальна мета: удосконалення знань учасників професійного навчання щодо створення та підтримки безпечного, інклюзивного освітнього середовища, яке сприятиме рівному доступу до якісної освіти всіх категорій громадян, незалежно від їх особливих освітніх потреб та соціального статусу.
Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма:
програма погоджена з напрямом формування політик та реалізації інклюзивного навчання, якого не має на Порталі.
Перелік професійних компетентностей:
професійні знання з питань формування політик та реалізації інклюзивного навчання;
впровадження змін;
сприйняття змін.
Структура програми:
Тема 1. Інклюзивна освіта: сутність, завдання, принципи.
Тема 2. Вимоги національного законодавства щодо створення безпечного інклюзивного освітнього середовища з урахуванням програмних міжнародних документів (стандартів).
Тема 3. Формування політик та реалізація інклюзивного навчання.
Тема 4. Кращі практики інклюзивних освітніх просторів Миколаївської області.
Очікувані результати навчання:
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
уміння:
навички:
Посилання на сторінку вебсайту провайдера, розклад занять:
Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В», посадових осіб місцевого самоврядування, які займають посади, віднесені до ІV-VІІ категорій посад, депутатів місцевих рад Миколаївської області.
Контактна особа від Миколаївського регіонального центру підвищення кваліфікації - заступник директора Кругликова Ольга Петрівна. Телефон: (0512) 479813. Електронна адреса: mcpk.mk@ukr.net
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
+ депутати місцевих рад
Набір на програму не розпочато.
Миколаїв, 54001, вул. Шевченка 64
Миколаївська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Івано-Франківський регіональний центр підвищення кваліфікації
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації