Мета
програми: розвиток основних складових функціонального та
ціннісного компонентів професійної компетентності, які забезпечують здатність
аналізувати причини конфліктів в управлінській та політичній діяльності та
обирати ефективну стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях, організовувати
дієві комунікації у колективі, а також застосовувати різні техніки подолання
стресу.
Форма навчання: очна.
Обсяг програми: 20 годин (0,67 кредити ЄКТС).
Структура програми:
1. Сучасні медіасистеми: моделі відносин ЗМІ та
політики.
2. Медіаосвіта та медіаграмотність.
3. Медіакультура суспільства як складова його
загальної культури.
4. Особистість у медіа середовищі та сучасний
стан медіакультури.
5. Соціальні медіа і
влада в Україні. Інформація і маніпуляція.
6. Соціальні медіа і краудсорсинг. Цифрова
грамотність.
Очікувані результати:
Проходження програми підвищення кваліфікації
дозволить слухачам:
знати:
-
визначення
понять «медіакультура суспільства» та «медіакультура особистості»;
-
особливості
впливу мас-медіа на формування медіакультури;
-
основні
теоретичні засади медіаосвіти;
-
різновиди
медіа;
-
історія
розвитку медіа
-
особливості впливу інформаційної влади на політичну поведінку
людей, формування у них демократичних цінностей;
-
сформувати теоретичні та практичні навички
медіаграмотності;
- основні напрями електронної
взаємодії між державою та суспільством;
-нормативно-правові
засади забезпечення розвитку та функціонування інформаційного суспільства;
- основні комунікаційні технології в системі публічної
служби;
- характеристики інформаційних систем та
особливості їх застосування у професійній діяльності з метою забезпечення її
ефективності;
вміти:
- використовувати сучасні комунікаційні
технології та системи для інформаційного забезпечення реформ;
- здійснювати різні види аналізу медіатекстів;
- уміти використовувати засоби запобігання
маніпуляціям у мас-медіа;
- створювати власні медіа-тексти різних видів;
- працювати з критичними джерелами;
- формувати та підтримувати позитивний імідж
засобами комунікації;
- використовувати медіатекст для дослідження
людських відносин, нових ідей, своєї та чужої культури («діалог культур»);
-здійснювати комплексний аналіз рівня готовності органів управління
загальнодержавного, регіонального або галузевого рівня до впровадження сучасних
інформаційно-комунікаційних технологій;
- визначати психологічну
ефективність реклами;
- застосовувати комунікаційні та інформаційні технології
в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень державного
та регіонального рівнів;
- аналізувати якісні зміни, які відбуваються в
процесах демократизації суспільства під впливом нових комунікативних технологій.
Цільова
аудиторія: державні службовці 1-5 груп оплати
праці оплати праці центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів
судової влади, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та
заступників, посадових осіб місцевого самоврядування I-IV категорій посад.
Зазначений
курс з підвищення кваліфікації кадрів може проводитися за окремими
договорами з органами влади та за індивідуальними договорами з працівниками
органів публічної влади на базі Інституту підвищення кваліфікації керівних
кадрів НАДУ при Президентові України, або з виїздом викладачів Національної
академії на базу замовників.
Категорії посад державної служби: А Б
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет