Загальна мета: сприяння розвитку компетенцій державних службовців для забезпечення ефективних комунікацій у кризові часи, формування системи знань для виявлення дезінформаційних, фейкових повідомлень та принципів поширення інформації в умовах кризи (зокрема, в умовах особливого правового режиму)
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- знання законодавства у сфері інформаційної безпеки;
- професійні знання інструментів взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування з громадськістю;
- командна робота та взаємодія;
- комунікація та взаємодія;
- робота з інформацією
Цільова група:
Тривалість програми:
Форма навчання: дистанційна
Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу) – доступ до вебкабінету надається при реєстрації
Структура програми:
Тема 1. Комунікація: принципи ефективної взаємодії у кризові часи
Тема 2. Дезінформація та фейки в умовах особливого правового режиму: виявлення та протидія
Очікувані результати навчання:
Знання
- основних підходів до визначення «кризи», «кризових комунікацій», типології криз, сутності дезінформації та фейків;
- основних принципів організації кризових комунікацій, правил та принципів підготовки повідомлень в умовах особливого правового режиму;
- інструментів збереження / налагодження комунікації в умовах особливого правового режиму;
- видів та механізмів поширення дезінформації та фейків в умовах особливого правового режиму;
- алгоритмів роботи соціальних мереж
Уміння
- розрізняти типи криз;
- визначати пріоритетні завдання кризових комунікацій відповідно до актуального стану;
- верифікувати отриману інформацію на предмет достовірності;
- організації індивідуальної роботи в соціальних мережах в умовах особливого правового режиму
Навички
- підготовки інформаційного повідомлення про роботу відповідної структури у кризові часи (в умовах особливого правового режиму);
- виявлення дезінформації та фейків;
- аналізу інформаційних потоків на предмет достовірності
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті ( назва установи, посада, номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Зважаючи на реалізацію програми в режимі реального часу, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відео карти та камери.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Контактна особа від Вищої школи публічного управління
тел. (044) 223-49-21
електронна адреса: s.tischenko@hs.gov.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет