КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Комунікація та взаємодія в органах публічної влади

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 18 травня 2022 р. № 31-22
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • інші
  • Комунікація та взаємодія
  • Прийняття ефективних рішень

Опис програми:

Загальна мета програми: Розвиток мовних та комунікативних компетенцій державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування; сприяння правильному вибору комунікативно виправданих мовних засобів; систематизація знань та навичок із вміння взаємодіяти з різними категоріями громадян; засвоєння правил професійної етики.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: здатність до письмової та усної публічної комунікації; здатність діяти на основі етичних міркувань, соціально відповідально і свідомо; здатність приймати рішення у складних і непередбачуваних умовах комунікаційних протистоянь, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.

Структура програми:

Тема 1. Ділове спілкування у публічному управлінні.

Тема 2. Етика ділового спілкування.

Тема 3. Екстралінгвальні особливості ділового спілкування, що допомагають при взаємодії органів влади з громадськістю.

Тема 4. Культура публічної ділової комунікації.

Очікувані результати навчання: 

знання: основних принципів комунікативної діяльності в державному управлінні, спрямованих на побудову взаємовідносин держави та суспільства; основних засад, напрямів, сфер реалізації комунікативної діяльності в державному управлінні; методології побудови взаємодії між органами влади та громадянами шляхом професійно організованої комунікативної діяльності в державному управлінні; нормативно-правових актів, що забезпечують комунікацію між громадянами та державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування;

уміння: здійснювати зв’язки з громадськістю з метою забезпечення прозорості прийняття управлінських рішень за допомогою засобів масової інформації; застосовувати спеціалізовані концептуальні новітні знання з соціальних комунікацій; правильно використовувати різні мовні засоби відповідно до комунікативних намірів; влучно висловлювати думки для успішного розв’язання завдань у професійній діяльності;

навички: застосування набутих знань і вмінь у практичній діяльності; дотримування загальних вимог до засобів ділового мовлення у своїй професійній діяльності; комунікативного використання засобів мови в професійній діяльності та повсякденні; дотримання правил ділового етикету.

Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: 

інформація щодо програми: https://www.wunu.edu.ua/training-courses-nnipu/

веб-платформа для дистанційного навчання ЗУНУ https://moodle.wunu.edu.ua

сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозвязку https://zoom.us

 

Додаткова інформація:

Зважаючи на реалізацію програми у дистанційній формі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

1. Наявність камери.

2. Наявність мікрофону.

3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

Для дистанційного навчання в синхронному режимі доступ до вебкабінету відео конференції надається після реєстрації.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII

Вимоги до учасників навчання:

Наявність освітнього ступеня бакалавра або магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста)


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Тернопіль, вул. Львівська, 11

Тернопільська

4.8

відгуків: 21
Рейтинг навчального заходу
Інші програми за цим напрямом