Мета:
Підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування шляхом засвоєння науково-теоретичних положень та практичних навичок щодо підвищення ефективності комунікації та взаємодії влади та суспільства.
професійні знання, щодо принципів комунікації та взаємодії;
професійні знання, щодо інструментів та технологій комунікації;
командна робота та взаємодія
Тема 1. Комунікація та взаємодія як управлінський інструмент державного управління. Види та форми комунікації держави та суспільства.
Тема 2. Технології комунікації держави і суспільства: діалог, конфлікт, результат.
Перелік питань для вивчення
Тема 3. Принципи та основні засади формування комунікаційної стратегії на всіх рівнях державного управління в умовах децентралізації та європейської інтеграції
Тема 4. Найкращі практики комунікаційних стратегій держави та суспільства.
Тема 5. Поняття і основні форми взаємодії влади та громадськості.
Тема 6. Основні підходи та моделі взаємодії влади та громадськості
Тема 7. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент взаємовигідної співпраці органів публічної влади та громадськості
Тема 8. Забезпечення прозорості влади та її комунікацій із суспільством
Тема 9. Участь громадськості у прийнятті рішень на державному та місцевому рівнях. Громадський контроль за діяльністю владних інститутів.
Тема 10. Соціальний діалог та взаємодія влади та громадськості у вирішенні суспільних проблем: світові практики.
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
- понять, основних форм, принципів комунікації та взаємодії; методологічних основ та механізмів суспільно-владної комунікації та взаємодії;
- нормативно-правової бази та організаційних засад співпраці, взаємодії та ефективного діалогу влади та громадськості;
- основних підходів та напрямів державної політики сприяння розвитку інституту влади та громадянського суспільства в Україні з урахуванням європейської інтеграції, можливостей залучення громадян до прийняття управлінських рішень.
уміння
- аналізувати концепції, програми, політико-правові документи, моделі, факти, події, що визначають способи, методи комунікації, механізми взаємодії влади та громадськості;
- організовувати владно-суспільні комунікації та здійснювати моніторинг ефективності комунікативної політики держави;
- визначати шляхи і розробляти науково обґрунтовані управлінські рішення щодо удосконалення взаємодії влади та громадськості; залучати інститути громадянського суспільства до розробки та реалізації державної політики;
- розробляти аналітичні документи, здійснювати експертизу проектів управлінських рішень у сфері комунікації та взаємодії влади та громадськості.
навички
- організації публічних заходів з метою комунікації та взаємодії;
- використання засобів масової комунікації у процесі взаємодії суспільства і влади;
- розробки втілення стратегій комунікації та взаємодії в основний план національного розвитку на різних рівнях державного управління.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:
098-870-55-84
або пишіть на електронну пошту:
public.znau@gmail.com
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7
Житомирська
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації