КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ

Комунікація та взаємодія

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 29 серпня 2024 р. № 129-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Мета програми - удосконалення та підвищення рівня комунікативної компетентності слухачів; формування комплексу знань, умінь, компетенцій та практичних навичок ефективної міжособистісної та групової взаємодії, командної роботи; опанування сучасних інформаційно-комунікативних технологій; сприяння особистій ефективності та розвитку професійного потенціалу.

Структура програми:

Тема 1. Основи ефективної комунікації в умовах реформування публічного управління.

Тема 2. Взаємодія та командна робота як головні чинники реалізації місії державного органу та забезпечення професійного розвитку державного службовця.

Очікувані результати навчання

Знання:

-теоретичних основ комунікації (процесу комунікації, її типів, функцій, бар'єрів і способів їх  подолання; вербальних та невербальних засобів комунікації, їх ролі у взаємодії);

- психологічних аспектів комунікації (механізмів сприйняття інформації, формування вражень, впливу на поведінку інформаційно-комунікативних технологій; емоційного інтелекту та його ролі у вирішенні конфліктів);

- теорій командної роботи, ролей у команді, процесів формування та особливостей розвитку команд; динаміки міжособистісних відносин у команді;

- основних груп стейкхолдерів, їхніх інтересів та очікувань; форм, методів і алгоритмів комунікативної взаємодії для побудови довіри та ефективної співпраці зі стейкхолдерами;

- моделей поведінки успішного державного службовця, вимог до нього; особливостей та ролі поведінки персоналу публічного органу в управлінні;

- сучасних комунікаційних технологій (інструменти та платформи для комунікації, їх переваги та недоліки; принципи цифрової трансформації в публічному управлінні).

Уміння:

- обирати відповідні комунікативні стратегії залежно від ситуації та аудиторії; чітко формулювати свої думки та ідеї як усно, так і письмово;

- готуватися до публічних виступів, перемовин, визначати свої цілі та інтереси, знаходити компроміси та досягати взаємовигідних угод;

- ефективно взаємодіяти з членами команди, розподіляти відповідальність, вирішувати конфлікти;

- збирати, аналізувати та інтерпретувати інформацію з різних джерел, приймати обгрунтовані рішення;

- працювати з різними програмними продуктами для створення презентацій, документів, виступів, брендінгу державного органу, проведення онлайн-зустрічей;

- організовувати систему комунікацій та взаємовідносин між органом публічної влади та стейкхолдерами у ході розроблення та реалізації управлінських рішень;

- дотримуватися етичної поведінки в процесі комунікації та взаємодії.

Навички:

- здатність ефективної комунікативної діяльності та командної роботи в межах повноважень;

- аналіз ситуації, визначення проблеми та розроблення ефективних рішень;

- швидке адаптування до змін та використання ефективних інструментів комунікації відповідно до нових умов;

- використання різних інформаційно-комунікативних технологій у процесі формування та реалізації державної політики;

- здатність до саморозвитку та системного вдосконалення компетентності.

 

Додаткова інформація:

Участь необхідно підтвердити протягом дня з отримання посилання на реєстраційну гугл-форму, заповнивши її. 

Інститут вищої кваліфікації ДТЕУ

м. Київ, вул. Дмитра Дорошенка, 57

т. (+38044)  5313112

ivk@knute.edu.ua

www.ivk.knute.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

вул. Дмитра Дорошенка, 57

Київ

Інші програми за цим напрямом