Мета програми - удосконалення та підвищення рівня комунікативної компетентності слухачів; формування комплексу знань, умінь, компетенцій та практичних навичок ефективної міжособистісної та групової взаємодії, командної роботи; опанування сучасних інформаційно-комунікативних технологій; сприяння особистій ефективності та розвитку професійного потенціалу.
Структура програми:
Тема 1. Основи ефективної комунікації в умовах реформування публічного управління.
Тема 2. Взаємодія та командна робота як головні чинники реалізації місії державного органу та забезпечення професійного розвитку державного службовця.
Очікувані результати навчання
Знання:
-теоретичних основ комунікації (процесу комунікації, її типів, функцій, бар'єрів і способів їх подолання; вербальних та невербальних засобів комунікації, їх ролі у взаємодії);
- психологічних аспектів комунікації (механізмів сприйняття інформації, формування вражень, впливу на поведінку інформаційно-комунікативних технологій; емоційного інтелекту та його ролі у вирішенні конфліктів);
- теорій командної роботи, ролей у команді, процесів формування та особливостей розвитку команд; динаміки міжособистісних відносин у команді;
- основних груп стейкхолдерів, їхніх інтересів та очікувань; форм, методів і алгоритмів комунікативної взаємодії для побудови довіри та ефективної співпраці зі стейкхолдерами;
- моделей поведінки успішного державного службовця, вимог до нього; особливостей та ролі поведінки персоналу публічного органу в управлінні;
- сучасних комунікаційних технологій (інструменти та платформи для комунікації, їх переваги та недоліки; принципи цифрової трансформації в публічному управлінні).
Уміння:
- обирати відповідні комунікативні стратегії залежно від ситуації та аудиторії; чітко формулювати свої думки та ідеї як усно, так і письмово;
- готуватися до публічних виступів, перемовин, визначати свої цілі та інтереси, знаходити компроміси та досягати взаємовигідних угод;
- ефективно взаємодіяти з членами команди, розподіляти відповідальність, вирішувати конфлікти;
- збирати, аналізувати та інтерпретувати інформацію з різних джерел, приймати обгрунтовані рішення;
- працювати з різними програмними продуктами для створення презентацій, документів, виступів, брендінгу державного органу, проведення онлайн-зустрічей;
- організовувати систему комунікацій та взаємовідносин між органом публічної влади та стейкхолдерами у ході розроблення та реалізації управлінських рішень;
- дотримуватися етичної поведінки в процесі комунікації та взаємодії.
Навички:
- здатність ефективної комунікативної діяльності та командної роботи в межах повноважень;
- аналіз ситуації, визначення проблеми та розроблення ефективних рішень;
- швидке адаптування до змін та використання ефективних інструментів комунікації відповідно до нових умов;
- використання різних інформаційно-комунікативних технологій у процесі формування та реалізації державної політики;
- здатність до саморозвитку та системного вдосконалення компетентності.
Участь необхідно підтвердити протягом дня з отримання посилання на реєстраційну гугл-форму, заповнивши її.
Інститут вищої кваліфікації ДТЕУ
м. Київ, вул. Дмитра Дорошенка, 57
т. (+38044) 5313112
ivk@knute.edu.ua
www.ivk.knute.edu.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вул. Дмитра Дорошенка, 57
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет