Загальна мета: підвищення рівня професійної компетентності державних службовців щодо впровадження змін та прийняття управлінських рішень в державній службі, організації роботи з персоналом і комунікації для забезпечення ефективного виконання завдань професійної діяльності.
Перелік професійних компетентностей:
комунікація та взаємодія;
взаємодія між керівниками та підлеглими;
робота в команді;
знання законодавства у сфері комунікації
Очікувані результати навчання:
політики; сутності організаційної культури та командної роботи; інструментів командної взаємодії;: Знання
працювати з інформацією, дотримуватися правил інформаційної безпеки; працювати в команді; попереджати конфлікти та управляти ними; володіти навичками самоменеджменту; володіти методами налагодження комунікації; впливати на формування організаційної культури;Уміння:
комунікації в цифровому середовищі; організації командної роботи;Навички:
управління конфліктами; налагодження взаємодії; етичної поведінки.
Ресурсне забезпечення дистанційного навчання: Zoom/meet; Моodle https://moodle.pdau.edu.ua/
Структура програми:
Тема 1.1. Основи публічної комунікації та комунікативної культури;
Тема 1.2. Діалоговий підхід до комунікації та його використання в соціальних мережах;
Тема 1.3. Комунікативні девіації;
Тема 1.4. Взаємодія з громадськістю;
Тема 2.1. Основи командоутворення та створення команд на публічній службі;
Тема 2.2. Тімбілдинг в організаціях публічної сфери;
Тема 2.3. Розвиток команди на засадах співпраці і партнерства;
Тема 2.4. Лідерство в процесі командоутворення;
Тема 3.1. Нормативно-правове забезпечення протидії та запобігання дискримінації;
Тема 3.2. Інституційна дискримінація та її вплив на організаційну культуру;
Тема 3.3. Мова ворожнечі та засоби боротьби з нею;
Тема 3.4. Подолання бар’єрів і дискримінації як чинник налагодження взаємодії
Тема 4.1. Самоменеджмент як технологія самореалізації державного службовця в професійному та особистісному просторі;
Тема 4.2. Професійне «вигорання» державного службовця: причини, наслідки та профілактика;
Тема 4.3. Формування стресостійкості як компоненту професійної компетентності публічного службовця в умовах воєнного стану.
Теми вибіркових модулів:
Тема 5.1. Психологічні аспекти управління на державній службі;
Тема 5.2. Управління конфліктами в процесі впровадження змін
Тема 6.1. Тайм-менеджмент державного службовця;
Тема 6.2. Формування позитивного іміджу органу державної влади;
Тема 7.1. Модернізація управління людськими ресурсами;
Тема 7.2. Реформування системи оплати праці;
Тема 8.1. Нормативно-правове забезпечення антикорупційної діяльності в Україні;
Тема 8.2. Реалізація антикорупційної діяльності в системі державної служби;
Тема 9.1. Характеристика сучасного медійного простору;
Тема 9.2. Вимоги до створення інформаційних повідомлень в публічному просторі.
Оцінювання результатів навчання:
Підсумковий контроль здійснюється у формі комп’ютерного тестування. Результат підсумкового контролю знань (комп’ютерного тестування) зараховується за умови 80% правильних відповідей.
Поточний контроль передбачає оцінювання участі слухачів у тематичних дискусіях, виконання практичних завдань і проміжного тестування.
Документ про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником професійного навчання не менше ніж 75 балів за 100-бальною системою, обрахованих з урахуванням питомої ваги кожного із критеріїв оцінювання.
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Полтавська
Вища школа публічного управління
Полтавський державний аграрний університет
Полтавський державний аграрний університет