Загальна мета: Підвищення рівня обізнаності державних службовців /посадових осіб місцевого самоврядування про сутність гендерно орієнтованого підходу в бюджетному процесі, зміст основних етапів проведення гендерного аналізу бюджетної програми
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади категорій І - VІІ
Форма навчання: дистанційна / очна
Структура програми:
Тема 1. Гендерна рівність та соціальна інклюзія як базові принципи відповідального відновленнясутності підходів, заснованому на правах людини, гендерна рівність та соціальна інклюзія;
основних міжнародних та національних документів у сфері гендерно орієнтованого підходу у бюджетному процесі;
розуміння інструментів впровадження гендерного підходу;
змісту методики впровадження гендерно орієнтованого підходу в бюджетуванні;
сутності гендерно відповідальних послуг.
проводити гендерний аналіз бюджетних програм;
збирати та аналізувати гендерно розподілені дані та визначати гендерні розриви;
враховувати гендерний підхід на всіх етапах бюджетного процесу;
приймати гендерно відповідальні рішення щодо бюджетування;
навчати інших представників державної влади та місцевого самоврядування основам гендерно орієнтованого підходу у бюджетному процесі;
інтегрувати гендерний підхід у бюджетний процес;
проводити гендерний аналіз бюджетних програм на основі гендерно розподілених даних;
формувати гендерно чутливі бюджетні програми;
ідентифікувати гендерно відповідальні послуги;
застосовувати гендерно чутливі показники для моніторингу та оцінки.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
вулиця Миколи Шепелєва , будинок 3а
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет