Загальна мета програми: Актуалізувати знання слухачів про засади етики і доброчесності на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування.
Очікувані результати навчання:
Знання правил етичної поведінки державних службовців, відповідно до Наказу НАДС від 05.08.2016 №158; практичних аспектів етичної поведінки публічного службовця; норм етичного ділового спілкування; базових принципів етичного лідерства; світової практики стандартів професійної етики державних службовців.
Уміння оперувати поняттями «етика», «етичні стандарти», «етична поведінка»; дотримуватись принципів та підходів етичного лідерства; створювати умови для сприятливого морально-психологічного клімату в колективі.
Навички етичної поведінки на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування; дотримання норм доброчесності на публічні службі; прийняття компліментів та критики; конструктивної критики; ведення телефонної розмови; застосування принципів етичного спілкування.
Структура програми
Тема 1. Етика та доброчесність. Доброчесність як необхідна морально-етична складова діяльності публічного службовця.
Тема 2. Етичні стандарти поведінки в публічному управлінні та практичні аспекти етичної поведінки публічного службовця.
Тема 3. Етика ділового спілкування. Критика. Компліменти. Етика телефонної розмови.
Тема 4. Етичне лідерство: основні принципи та підходи. Моделі етичної поведінки лідера.
Навчання здійснюється за дистанційною формою в синхронному режимі. Передбачається проведення двох занять на день протягом двох днів.
Навчання здійснюється за договором.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів, пр-т Миру, 43
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет