ЕТИКА ТА ДОБРОЧЕСНІСТЬ НА ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ

Етика та доброчесність на публічній службі

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 28 вересня 2023 р. № 157-23
Напрям:
  • Антикорупційна тематика (доброчесність, запобігання корупції, стандарти доброчесної та етичної поведінки)
Компетентності:
  • Професійні знання

Опис програми:

Загальна мета: зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.

Зміст програми:

Тема 1.  Етика та доброчесність. Базові поняття. Нормативно-правова база

Тема 2. Етичні стандарти поведінки в публічному управлінні

Тема 3. Практичні аспекти етичної поведінки публічного службовця. Репутація. 

Тема 4. Доброчесність як необхідна морально-етична складова діяльності державного службовця

Тема 5. Стандарти професійної етики державних службовців: світова практика

Тема 6. Етика ділового спілкування. Критика. Компліменти

Тема 7. Етика та культура усного та писемного мовлення посадовця

Тема 8. Етика телефонної розмови

Тема 9. Професійний імідж посадовця: основні компоненти та функції

Тема 10. Етичне лідерство: основні принципи та підходи

Тема 11. Моделі етичної поведінки лідера

 

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання положень  Законів України «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування», «Про запобігання корупції»;  правил етичної поведінки державних службовців, відповідно до Наказу НАДС від 05.08.2016 №158;  практичних аспектів етичної поведінки публічного службовця; норм етичного ділового спілкування; основних компонентів та функцій професійного іміджу службовця; базових принципів етичного лідерства; світової практики стандартів професійної етики державних службовців.

Уміння оперувати поняттями «етика», «етичні стандарти», «етична поведінка»; вибудовувати власний позитивний імідж та професійну репутацію; дотримуватись принципів та підходів етичного лідерства; створювати умови для сприятливого морально-психологічного клімату в колективі.

Навички прийняття компліментів та критики; конструктивної критики; ведення телефонної розмови; застосування принципів етичного спілкування; формування власного іміджу.

Додаткова інформація:

Зазначена програма для працівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади реалізовується за окремими договорами.


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Провайдер
Місце проведення навчання

м.Чернігів, пр-т Миру, 43

Чернігівська

Інші програми за цим напрямом