ЕМОЦІЙНЕ ЛІДЕРСТВО ЯК МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЯМИ ТА ВЗАЄМОЗАЦІКАВЛЕНОЇ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Емоційне лідерство як мистецтво управління емоціями та взаємозацікавленої міжособистісної взаємодії

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Iнші умови
Напрям:
  • Розвиток лідерського потенціалу

Опис програми:

Мета програми: допомогти учасникам сформувати власне бачення емоційного лідерства як мистецтва управління емоціями та взаємозацікавленої міжособистісної взаємодії крізь призму усвідомленої роботи з негативними емоціями.

 

Форма навчання: очна (денна)

 

Обсяг програми: 20 годин (0,67 кредити ЄКТС), у тому числі:

аудиторні заняття − 16 годин (0,54 кредити ЄКТС)

самостійна підготовка – 4 години (0,13 кредити ЄКТС).

 

Структура програми[1]:

1.     Відтворення позитивних та негативних емоцій.

2.      Зона емоційної комфортності/не комфортності.

3.     «Барометр погоди» у колективі.

4.     Кольорова візуалізація щоденного настрою.

5.     Аналіз, оцінювання та визначення лідерських рис.

6.     Визначення рівня емоційного лідерства.

7.     Командне лідерство або уміння управляти талантами.

8.     Виявлення точок опори.

 

Очікувані результати:

Проходження програми підвищення кваліфікації дозволить слухачам:

 

знати:

·    визначення емоційного лідерства;

·    складові емоційного лідерства;

·    технології удосконалення емоційної компетентності;

·  лідерські компетентності як передумови;

 

вміти:

·  визначати значимість емоцій у  щоденній управлінській діяльності;

·  управляти емоціями для налагодження і здійснення конструктивної взаємодії зі співробітниками;

·  оцінювати власні емоції для розуміння своїх почуттів;

·  контролювати як позитивними, так і негативними емоціями;

·  пробуджувати чи «гасити» емоції залежно від ситуації та цілей;

·  співчутливо ставитися до емоцій інших людей;

·  налаштовуватися на соціальні сингали підлеглих, вловлювати вербальні та невербальні нюанси;

·  дивитися на проблему очима іншого учасника взаємодії;

·  володіти навичками ефективних взаємовідносин;

·  правильно «читати» емоції оточуючих та управляти ними для налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії;

·  заряджати енергією себе, підлеглих, усіх оточуючих;

·  визначати зону емоційної комфортності/не комфортності;

·  оцінювати «кольоровість» щоденного настрою (власного та колективу).



Програма розроблена з урахуванням методології та матеріалів тренінгового курсу «Академія лідерства Ради Європи» за сприяння Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні»



[1] Під час тренінгу використовуються матеріали  експерта Ради Європи ДЖ. Джексона (Великобританія), автора Програми Ради Європи «Академія Лідерства».

Додаткова інформація:



Цільова група:

Категорії посад державної служби: А Б

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV

Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Заступник Перший заступник

Вимоги до учасників навчання:
Програма призначена для усіх, хто цікавиться проблемами управління емоціями для налагодження взаємозацікавленої міжособистісної взаємодії у колективі. Учасники навчання сформують власне розуміння емоційного лідерства як мистецтва управління емоціями та взаємозацікавленої міжособистісної взаємодії крізь призму усвідомленої роботи з негативними емоціями.


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

Місце проведення навчання

м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2

Київ

Інші програми за цим напрямом