ЗАГАЛЬНА МЕТА
Формування у слухачів знань, вмінь та навичок, що дозволять їм ефективно спілкуватися зі стейкхолдерами, використовувати інструменти та моделі ефективної комунікації в цифровому середовищі, виявляти та вирішувати конфлікти в діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, покращувати командну взаємодію та ділову комунікацію, а також застосовувати маркетингові комунікації для поліпшення сприйняття діяльності органів публічної влади стейкхолдерами.
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІ ПОВИННІ ДЕМОНСТРУВАТИ:
Знання: принципів ефективних комунікаційних стратегій, командної взаємодії та управління конфліктами; ключових параметрів ефективної командної взаємодії в публічному управлінні; методи та принципи маркетингових зв’язків з громадськістю;
Уміння: формувати позитивний імідж та репутацію публічного службовця; налагоджувати комунікації між органами публічного управління та адміністрування й суспільством; використовувати ефективні методи виходу зі стресових, конфліктних ситуацій; управляти конфліктами шляхом розпізнавання різних типів конфліктів, розробляти практичні рекомендації органам державного управління та місцевого самоврядування з проблем проведення комунікативної політики та їх презентації; підбирати цифрові інструменти для ефективної командної взаємодії;
Навички: ефективних комунікацій, включаючи уміння слухати активно, ставити запитання, використовувати невербальні засоби комунікації та зворотний зв'язок; групової роботи та командній взаємодії, зосереджуючись на спільних цілях, розподілі ролей та ефективному вирішенні завдань; використання мережі Інтернет та ІТ інструментів для комунікації з громадськістю та в середині команди;
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Тема 1. Управління відносинами зі стейкхолдерами в органах публічної влади
Тема 2. Ефективні комунікації в цифровому середовищі: інструменти та моделі
Тема 3. Ефективна командна взаємодія
Тема 4. Ефективна ділова комунікація державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Тема 5. Управління конфліктами в діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Тема 6. Маркетингові комунікації в публічній сфері
Ознайомитися з програмою курсу (Клікніть за посиланням).
Шановні потенційні слухачі, будь ласка, перевіряйте вашу електронну пошту, для отримання відповіді від нас(вона може бути у спамі).
Всі заняття в дистанційній формі з використанням платформи ZOOM. Передбачено можливість навчання у асинхронному режимі.
За результатами навчання видається електронний сертифікат, який буде знаходитися в Вашому особистому кабінеті на порталі управління знаннями НАДС.
Загальні питання за телефоном: +38 (096) 672 6022 - Наталія Ізмайлова, +38 (098) 784 5220 - Слюсаренко Катерина
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Громадська або інша неурядова організація
Детальнішеплоща Визволення, 2, Кривий Ріг
Дніпропетровська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет
відгуків: 131
Максимова Ірина кандидат наук
відгуків: 148
Васильчук Ірина доктор наук