ЗАГАЛЬНА МЕТА
Формування у слухачів знань, вмінь та навичок, що дозволять їм ефективно спілкуватися зі стейкхолдерами, використовувати інструменти та моделі ефективної комунікації в цифровому середовищі, виявляти та вирішувати конфлікти в діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, покращувати командну взаємодію та ділову комунікацію, а також застосовувати маркетингові комунікації для поліпшення сприйняття діяльності органів публічної влади стейкхолдерами.
ПЕРЕЛІК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
професійні знання взаємодії державного органу з громадськістю;
комунікація та взаємодія;
управління організації роботи та персоналом;
командна робота та взаємодія.
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІ ПОВИННІ ДЕМОНСТРУВАТИ:
Знання: принципів ефективних комунікаційних стратегій, командної взаємодії та управління конфліктами; ключових параметрів ефективної командної взаємодії в публічному управлінні; методи та принципи маркетингових зв’язків з громадськістю;
Уміння: формувати позитивний імідж та репутацію публічного службовця; налагоджувати комунікації між органами публічного управління та адміністрування й суспільством; використовувати ефективні методи виходу зі стресових, конфліктних ситуацій; управляти конфліктами шляхом розпізнавання різних типів конфліктів, розробляти практичні рекомендації органам державного управління та місцевого самоврядування з проблем проведення комунікативної політики та їх презентації; підбирати цифрові інструменти для ефективної командної взаємодії;
Навички: ефективних комунікацій, включаючи уміння слухати активно, ставити запитання, використовувати невербальні засоби комунікації та зворотний зв'язок; групової роботи та командній взаємодії, зосереджуючись на спільних цілях, розподілі ролей та ефективному вирішенні завдань; використання мережі Інтернет та ІТ інструментів для комунікації з громадськістю та в середині команди;
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Тема 1. Управління відносинами зі стейкхолдерами в органах публічної влади
Тема 2. Ефективні комунікації в цифровому середовищі: інструменти та моделі
Тема 3. Ефективна командна взаємодія
Тема 4. Ефективна ділова комунікація державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Тема 5. Управління конфліктами в діяльності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Тема 6. Маркетингові комунікації в публічній сфері
Ознайомитися з програмою курсу (Клікніть за посиланням).
Шановні потенційні слухачі, будь ласка, перевіряйте вашу електронну пошту, для отримання відповіді від нас(вона може бути у спамі).
Всі заняття в дистанційній формі з використанням платформи ZOOM. Передбачено можливість навчання у асинхронному режимі.
За результатами навчання видається електронний сертифікат, який буде знаходитися в Вашому особистому кабінеті на порталі управління знаннями НАДС.
Загальні питання за телефоном: +38 095 907 9521 Людмила Обод,
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
Громадська або інша неурядова організація
Детальнішеплоща Захисників України, 2, Кривий Ріг
Дніпропетровська
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський національний університет імені Тараса...
Приватний післядипломний заклад освіти «Інститут...
відгуків: 169
Максимова Ірина кандидат наук
відгуків: 126
Слюсаренко Катерина кандидат наук
відгуків: 158
Васильчук Ірина доктор наук