Мета програми |
|
Розвиток знань, умінь, навичок задля ефективного вирішення завдань професійної діяльності державних службовців, сприйняття та впровадження змін. |
|
Очікувані результати навчання |
|
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати: |
|
знання |
методик прийняття рішень та контроль їх виконання; теорій обґрунтування управлінських рішень; можливостей та обмежень моделей прийняття ефективних рішень; моделі раціонального планування діяльності; |
уміння |
визначати типи необхідних управлінських рішень у своїй діяльності, здійснювати їх підготовку, розробку і прийняття; здійснювати вибір тих чи інших методів прийняття рішень в залежності від реальної ситуації; прогнозувати та аналізувати наслідки прийнятих рішень; визнавати помилки в процесі прийняття рішення, якщо вони були допущені; прораховувати ризики в процесі прийняття рішень; приймати рішення, дотримуючись встановленої процедури, на своєму рівні відповідальності; брати особисту відповідальність за прийняття ризикованих рішень; прогнозувати виникнення проблемних ситуацій і продумувати можливі шляхи їх вирішення; формулювати і вибирати альтернативи рішення, беручи до уваги характер поставленого завдання і можливі наслідки, в межах повноважень, встановлених за посадою, і відповідно до встановленого порядку; |
навички |
виконання пріоритетних завдань діяльності в першу чергу; організації роботи щодо впровадження змін. |
Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять) |
|
Навчання здійснюється у формі проведення інтерактивних відео-лекцій-презентацій, відео-лекцій, відео-конференцій, семінарів (вебінарів), тематичних (групових та індивідуальних) дискусій із застосуванням соціальних мереж, чатів інтернет-форумів та у режимі віддаленого часу (офлайн) та у режимі реального часу (онлайн), консультативних форумів, самостійного вивчення відповідної нормативно-правової бази та навчально-методичної літератури, виконання індивідуального практичного завдання (реферату).
Зміст програми Тема 1. Управлінські рішення в діяльності державного службовця Тема 2. Основні аспекти управління змінами Тема 3. Прийняття ефективних рішень в умовах невизначеності Тема 4. Контроль процесів у діяльності структурних підрозділів органів публічного управління Тема 5. Особливості проходження державної служби та оцінка виконання завдань державними службовцями Тема 6. Професійний розвиток державних службовців в умовах змін Тема 7. Планування як метод успішної діяльності державного службовця
Тема 8. Поліпшення навичок управління часом як один зі шляхів ефективного вирішення завдань
|
Навчання здійснюється за кошти фізичних та юридичних осіб
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Вимоги до учасників навчання:
Вища освіта
Залишилося 20 місць з 20.
м. Кропивницький, вул. Миколи Левитського, 73
Кіровоградська
Академія Радник
Сумський державний університет
Вища школа публічного управління
відгуків: 99
Боклаг Валентина Андріївна доктор наук
відгуків: 95
Литвин Іван Іванович доктор наук