МЕТА ПРОГРАМИ: Формування вміння адаптуватися до швидких змін цифровізованого світу як одного з базових елементів життя особи ХХІ століття; ознайомлення з особливостями ділового спілкування в соціальних мережах; підвищення рівня комунікаційної культури та мовної грамотності в публічному онлайн-просторі; удосконалення практичних навичок толерантного спілкування з аудиторією відповідно до ситуації мовлення, з метою створення позитивного іміджу публічного управлінця.
ФОРМА НАВЧАННЯ: дистанційна в синхронному режимі (реального часу)
ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ: дводенний семінар
ОБСЯГ ПРОГРАМИ: 0,67 кредит ЄКТС
ЗМІСТ ПРОГРАМИ :
Тема 1. Соціальні мережі як сучасна платформа для різних форм спілкування. Загальний огляд: спільне й відмінне. Особливості грамотного ведення ділової онлайн-комунікації.
Тема 2. Самопрезентація у соцмережах як форма усної комунікації та одна з можливостей для створення особистісного іміджу сучасного управлінця
Тема 3. Медіграмотність у професійній діяльності управлінця
Тема 4. Ефективні стратегії письмових комунікацій у соціальних мережах
Тема 5. Блог як портфоліо публічного службовця
Тема 6. Національний проєкт «Дія» як один з прикладів цифровізації. Дозволи і заборони в соціальних мережах: закордонний та вітчизняний досвід.
Підсумковий контроль результатів навчання (тестування)
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
норм сучасної літературної української мови;
комунікативно-ситуативних аспектів ділового спілкування в соціальних мережах;
основних правил ефективної та ефектної як усної, так і писемної онлайн-комунікації;
базових елементів медіаграмотності;
особливостей конструювання текстів, застосування хештегів та інших графічних символів в інтернет-мережі;
різних типів пропаганди в блогах;
етапів створення та впровадження якісного контент-плану.
Уміння:
визначати функціональні особливості мовних маркерів у соцмережах;
здійснювати грамотний аналіз вербальних і невербальних засобів спілкування в їхній тісній взаємодії та відповідно до ситуації;
створювати та організовувати ефективні комунікації в онлайн-дописах, під час створення сторис, ведення персонального блогу тощо;
адаптовувати тексти для різних аудиторій;
складати та реалізовувати на практиці якісний контент-план, віжуал;
формувати позитивний імідж управлінця.
Навички:
грамотної комунікації під час ділового спілкування в соціальних мережах;
правильного використання мовних засобів офіційно-ділового стилю у сфері публічного управління при індивідуальних і групових мовно-інформаційних комунікаціях онлайн;
використання мовно-психологічних стратегій віртуальної самопрезентації;
розширення національного простору патріотичної комунікації та утвердження статусу української мови як державної.
Контактні номери телефонів: +3 (068 ) 17-17-433; (044) 223 49 24
Електронна пошта: ukrainska_movavcpk@ukr.net
Контактні номери телефонів: +3 (068 ) 17-17-433; (044) 223 49 24
Електронна пошта: ukrainska_movavcpk@ukr.net
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. М. Шепелева 3 А
Київ
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет