ДІЛОВА КОМУНІКАЦІЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Ділова комунікація в соціальних мережах

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 14 червня 2024 р. № 94-24
Напрям:
  • удосконалення рівня володіння державною мовою
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

МЕТА ПРОГРАМИ: Формування вміння адаптуватися до швидких змін цифровізованого світу як одного з базових елементів життя особи ХХІ століття; ознайомлення з особливостями ділового спілкування в соціальних мережах; підвищення рівня комунікаційної культури та мовної грамотності в публічному онлайн-просторі; удосконалення практичних навичок толерантного спілкування з аудиторією відповідно до ситуації мовлення, з метою створення позитивного іміджу публічного управлінця.

 

ФОРМА НАВЧАННЯ: дистанційна в синхронному режимі (реального часу)

 

ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ: дводенний семінар

 

ОБСЯГ ПРОГРАМИ: 0,67 кредит ЄКТС

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ :

Тема 1. Соціальні мережі як сучасна платформа для різних форм спілкування. Загальний огляд: спільне й відмінне. Особливості грамотного ведення ділової онлайн-комунікації.

Тема 2. Самопрезентація у соцмережах як форма усної комунікації та одна з можливостей для створення особистісного іміджу сучасного управлінця

Тема 3. Медіграмотність у професійній діяльності управлінця

Тема 4. Ефективні стратегії письмових комунікацій у соціальних мережах

Тема 5. Блог як портфоліо публічного службовця

Тема 6. Національний проєкт «Дія» як один з прикладів цифровізації. Дозволи і заборони в соціальних мережах: закордонний та вітчизняний досвід.

Підсумковий контроль результатів навчання (тестування)

 

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

Знання:    

норм сучасної літературної української мови;

комунікативно-ситуативних аспектів ділового спілкування в соціальних мережах;

основних  правил ефективної та ефектної як усної, так і писемної онлайн-комунікації;

базових елементів медіаграмотності;

особливостей конструювання текстів, застосування хештегів та інших графічних символів в інтернет-мережі;

різних типів пропаганди в блогах;

етапів створення та впровадження якісного контент-плану.

Уміння:     

визначати функціональні особливості мовних маркерів у соцмережах;

здійснювати грамотний аналіз вербальних і невербальних засобів спілкування в їхній тісній взаємодії та відповідно до ситуації;

створювати та організовувати ефективні комунікації в онлайн-дописах, під час створення сторис, ведення персонального блогу тощо;

адаптовувати тексти для різних аудиторій;

складати та реалізовувати на практиці якісний контент-план, віжуал;

формувати позитивний імідж управлінця.

Навички:  

грамотної комунікації під час ділового спілкування в соціальних мережах;

правильного використання мовних засобів офіційно-ділового стилю у сфері публічного управління при індивідуальних і групових мовно-інформаційних комунікаціях онлайн;

використання мовно-психологічних стратегій віртуальної самопрезентації; 

розширення національного простору патріотичної комунікації та утвердження статусу української мови як державної.

 

Контактні номери телефонів: +3 (068 ) 17-17-433; (044) 223 49 24

 

Електронна пошта:  ukrainska_movavcpk@ukr.net

Додаткова інформація:

Контактні номери телефонів: +3 (068 ) 17-17-433; (044) 223 49 24

Електронна пошта:  ukrainska_movavcpk@ukr.net


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.67

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Київ, вул. М. Шепелева 3 А

Київ

Інші програми за цим напрямом