ДІАЛОГ ЯК ПІДХІД ДО ВИРІШЕННЯ ЧУТЛИВИХ ПИТАНЬ, РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ

Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Безкоштовно
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 14 червня 2024 року № 94-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія
  • Професійні знання

Опис програми:

Діалог як підхід до вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів

Розвиток теоретичних знань, набуття додаткових практичних навичок та вмінь у галузі ненасильницької комунікації та діалогу.

Структура програми:

Тема 1. Діалогові форми комунікації

Тема 2. Ідентифікація чутливих питань у сучасній комунікації

Тема 3. Філософія методу ненасильницької комунікації

Тема 4. Техніки ненасильницької комунікації

Тема 5. Переговори як мистецтво вирішення чутливих питань, розв’язання конфліктів

Тема 6. Медіація як метод подолання конфліктів

Очікувані результати навчання

Знання:

-        основ теорії комунікації, способів формування комунікаційного простору;

-        методів визначення цільової аудиторії та формування каналів зв'язку з нею;

-        психологічних аспектів роботи з цільовою аудиторією;

-        сутності конфліктів, основних шляхів виявлення, профілактики та вирішення конфліктних ситуацій;

-        правових аспектів та законодавчих обмежень застосування методів психологічного впливу;

-        особливостей роботи в кризових ситуаціях;

-        технік ненасильницької комунікації.

Уміння:

-    ідентифікувати чутливі питання в сучасних умовах комунікації;

-    оцінити проблемну ситуацію;

-    скласти календарний план переходу з проблемної ситуації до позитивної;

-    визначити цільові аудиторії та визначити потрібні канали комунікації для доступу до цільових аудиторій;

-    розробляти та впроваджувати заходи щодо вдосконалення  комунікацій у публічному управлінні;

-    використовувати сучасні методи ділового спілкування для  підвищення ефективності діяльності органів влади;

-    cтворювати емоційно позитивну атмосферу в колективі та сприяти розвитку діалогової ненасильницької комунікації;

-        попереджати внутрішньогрупові конфлікти та свідомо застосовувати принципи ненасильницької комунікації в конфліктних ситуаціях.

Навички:

-        організовувати процес взаємодії з колегами та співробітниками, працівниками інших відділів та служб, а також з громадськістю відповідно до принципів ненасильницької комунікації.

Додаткова інформація:

вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ, 76019

т.+380 34 2547266

admin@nung.edu.ua

https://www.nung.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII

Вимоги до учасників навчання:

Наявність освітнього ступеня бакалавра або магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста)


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.6

Набір на програму не розпочато.

Викладачі на курсі

  • Доцент кафедри публічного управління та адміністрування (державного управління, державного управління та місцевого самоврядування) Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (з вересня 2005 року по даний час). Викладач Івано-Франківського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій (2006-2018, 2021) та Інституту післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка (жовтень – грудень 2020 року). Детальніше
Місце проведення навчання

вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ, 76019

Івано-Франківська

Інші програми за цим напрямом