Програма погоджена. Наказ НАДС від 29 серпня 2025 року № 118-25.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
Знання законодавства щодо функціонування української мови як державної,
Командна робота та взаємодія, Комунікація та взаємодія,
Професійні знання знання державної мови,
Професійні знання інструментів та технологій комунікації,
Професійні знання інструментів взаємодії державного органу з громадськістю
Загальна мета програми: формування у державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування професійних компетентностей у сфері безбар’єрного ділового спілкування державною українською мовою на засадах рівності, недискримінації та інклюзії, що сприяє ефективній комунікації, адекватній оцінці партнерів і корекції власної поведінки, а також розвитку культури безбар’єрності, навичок оформлення документів і створення інформації у форматі легкого читання.
Очікувані результати навчання. За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
Знання:
сутності і значення спілкування для утвердження міжнародних стандартів з прав людини, недискримінації, доступності та інклюзії для створення безбар’єрного простору;
сутності інтеракції у спілкуванні, стилі спілкування у
забезпеченні фізичної, інформаційної, цифрової, суспільної та громадянської, освітньої, економічної безбар’єрності;
сутності комунікацій і комунікаційного процесу для забезпечення законодавчих вимог щодо рівного поводження, недискримінації, забезпечення доступності та створення безбар’єрного простору в державних органах та органах місцевого самоврядування
Уміння:
застосовувати техніку проведення діалогу у сфері створення безбар’єрного простору;
організовувати і проводити індивідуальне діалогічне спілкування для гарантування рівності, інклюзії чи створення безбар’єрного простору;
спілкуватися у конфліктних ситуаціях; переконувати;
використовувати існуючі техніки діалогу для захисту власних прав та прав інших людей
чітко, аргументовано, яскраво висловлювати свої думки, утримувати увагу слухачів;
публічно виступати;
вести дискусію, ділові наради, переговори,
вести ділове листування;
використовувати невербальні засоби ділового спілкування (жести, міміку, поставу);
уникати дискримінаційних практик у професійній діяльності;
Навички:
спілкування керівника з підлеглими у процесі виконання ними службових обов’язків;
спілкування у процесі контролю роботи підлеглих;
спілкування по телефону;
написання інформаційних листів для легкого читання;
комунікації та взаємодії між заінтересованими сторонами щодо створення безбар’єрного простору;
прийняття рішень з урахуванням потреб щодо створення безбар’єрного простору;
Зміст програми
Тема 1. Безбар’єрність і сутність комунікаційного процесу
Тема 2. Індивідуальне діалогічне спілкування: техніка створення безбар’єрного простору
Тема 3. Види, типи і форми ділового спілкування в умовах безбар’єрного простору
Тема 4. Письмова комунікація: інформаційні повідомлення у формі легкого читання
Тема 5. Типові помилки в усному та писемному діловому мовленні публічного службовця
Шановні потенційні слухачі, будь ласка, перевіряйте вашу електронну пошту, для отримання відповіді від нас (вона може бути у спамі). Всі заняття в дистанційній формі з використанням платформи ZOOM. Передбачено можливість навчання у асинхронному режимі. За результатами навчання видається електронний сертифікат, який буде знаходитися в Вашому особистому кабінеті на порталі управління знаннями.
Питання щодо навчання за телефоном: +38 (066) 504 5023 - Карина Пушкарьова
Загальні питання за телефоном: +38 (096) 672 6022 - Наталія Ізмайлова.
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Кривий Ріг, пл. Захисників України, 2
Дніпропетровська
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Херсонський національний технічний університет
Сумський регіональний центр підвищення кваліфікації
відгуків: 157
Слюсаренко Катерина кандидат наук
Гончаренко Олена кандидат наук
відгуків: 93
Коваль Ганна доктор наук
Миза Ольга магістр