Загальна мета: Підвищення рівня комунікативної компетентності державних службовців, підготовка до продуктивної професійної взаємодії, корекція вербального складника іміджу.
Очікувані результати навчання
Знання:
оцінювати та аналізувати вплив комунікативної діяльності органу влади на громадськість;
критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері комунікації органів державної служби;
організовувати та проводити бесіди, засідання, наради, збори тощо;
приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
Уміння:
правильної вимови (орфоепічної норми) тридцяти слів, що найчастіше некоректно вживаються;
ділового спілкування у сфері державного управління;
мовних формул етикету звертання, вибачення;
застережень щодо мовленнєвої поведінки та лексики.
Навички:
встановлення контактів, слухання співрозмовника;
коригування непродуктивних шаблонів мислення, деструктивних настанов при зміщенні акценту із реактивної на проактивну мовленнєву поведінку;
правильного, точного та зрозумілого повідомлення необхідної інформації;
регулювання свого стану (управляти емоціями / „домовлятися із собоюˮ) під час подразнювального (агресивного) мовлення співрозмовника.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Комунікації в публічному управлінні: аспекти організаційної культури та ділового спілкування
Тема 2. Зміст і структура внутрішньоорганізаційної комунікації в публічному управлінні
Тема 3. Ефективна комунікація та взаємодія
Тема 4. Етичні аспекти діяльності державного службовця
Тема 5. Ділове українське мовлення в органах державної служби
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м.Чернігів вул.Реміснича, 28
Чернігівська
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...