Метою є надання слухачам комплексу знань, умінь і управлінських навичок, необхідних для ефективної реалізації державної політики у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Навчання за програмою передбачає реалізацію таких завдань:
- оволодіння системою знань про:
1) основні напрями національного правового регулювання трудових правовідносин у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з обмеженими можливостями;
2) зарубіжний досвід сприяння зайнятості осіб з інвалідністю та адаптації робочого середовища та виробничих процесів до потреб осіб з інвалідністю для забезпечення доступності, ергономіки та безпеки протягом робочого дня;
3) механізми пристосування роботодавцями робочих місць до потреб працівників з інвалідністю;
- розвиток системи знань, умінь та навичок, які забезпечують здатність ефективно реалізувати державну політику України у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Форма навчання – дистанційна
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Тема 1. Зайнятість людей з інвалідністю: загальні питання
Тема 2. Захист прав людей з інвалідністю в практиці ООН та Ради Європи
Тема 3. Міжнародний досвід правового регулювання трудових правовідносин у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Тема 4. Практичне застосування законодавства: аналіз кейсів.
Тема 5. Національне законодавство про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Тема 6. Окремі питання інтеграції осіб з особливими потребами в трудову сферу життя.
Тема 7. Співпраця держави з роботодавцями, в контексті створення інклюзивних умов.
Тема 8. Охорона праці осіб з інвалідністю: загальні положення
Тема 9. Практики та стандарти адаптації робочих місць для осіб з інвалідністю з урахуванням досвіду країн Європейського Союзу.
Тема 10. Адаптація робочого середовища та виробничих процесів до потреб осіб з інвалідністю через впровадження міжнародних практик.
Тема 11. Інноваційні методи вирішення проблеми інтеграції осіб з обмеженими можливостями в українське суспільство: трудовий аспект.
Тема 12. Цифрова інклюзія та доступ до е-послуг.
Тема 13. Бар’єри та шляхи їх подолання: стигматизація, упередження, етична взаємодія.
За результатами навчання учасники професійного навчання повинні демонструвати:
знання
основних положень міжнародного та національного законодавства у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю; організаційно-правових засад державного контролю та стану судової практики у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з обмеженими можливостями;
уміння
визначати та запобігати ризикам трудової дискримінації осіб з обмеженими можливостями та порушень законодавства у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю в межах компетенції Держпраці; робити висновки та на їх підставі прогнозувати і пропонувати шляхи підвищення ефективності реформуваннянаціонального законодавства України у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю; правильно застосовувати норми законодавства у сфері реалізації трудових правовідносин суб’єктами яких є працівники з обмеженими можливостями; прогнозувати тенденції підвищення ефективності реалізації державної політики у зв’язку з реформуванням законодавства у сфері праці
навички
оцінювання системи ризиків використання роботодавцями незадекларованої праці осіб з інвалідністю; вивчати правозастосовну та судову практику; кваліфіковано інтерпретувати та доводити до відома зацікавлених сторін норми законодавства у сфері зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю; обґрунтовувати сутність пропозицій щодо адаптації робочих місць та робочого середовища до потреб осіб з обмеженими можливостями
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
професійні знання щодо зайнятості, працевлаштування та організації праці осіб з інвалідністю;
прийняття ефективних управлінських рішень;
виконання на високому рівні поставлених завдань;
впровадження змін, сприйняття змін.
Викладання та навчання
Під час навчання за дистанційною формою передбачається навчання в асинхронному режимі (онлайн курс,що передбачає вивчення лекційного матеріалу та перегляд відеозаписів), опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших матеріалів, аналіз ситуацій та розв’язання ситуаційних завдань (case-study), виконання завдань поточного та підсумкового контролю.
Зважаючи на реалізацію програми в дистанційному режимі, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Гіперпосилання на сторінку Вебсайту: https://ndiop.kiev.ua/2024/05/16/%d1%81%d0%ba-%d0%b4%d0%b5%d1%82%d1%96%d0%bd%d1%96%d0%b7%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d1%82%d1%80%d1%83%d0%b4%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%85-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%bd%d0%be%d1%81%d0%b8%d0%bd/
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
вул. Вавілових, 13
Київ
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
відгуків: 60
Гора Роман кандидат наук
відгуків: 26
Майстренко Володимир кандидат наук
відгуків: 58
Стасюк Світлана кандидат наук