Загальна мета. Підвищення кваліфікації державних службовців категорії А, Б шляхом засвоєння науково-теоретичних положень та практичних навичок щодо підвищення ефективності управління персоналом та результативністю діяльності та якості кадрового забезпечення державної служби.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
Тема 1. Теоретичні та організаційно-правові засади державної служби та публічного управління.
Перелік питань для вивчення
1. Поняття державної служби та її види.
2. Класифікація принципів державної служби.
3. Напрями реформування державної служби та публічного управління в Україні.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Тема 2. Нормативно-правове забезпечення управління персоналом та результативністю в органах державної служби.
Перелік питань для вивчення
1. Конституційні засади публічного управління і державної служби.
2.Основні завдання, принципи методи системи управління персоналом в органах державної служби.
3. Ключові проблеми управління персоналом та результативністю в органах державної служби.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Тема 3. Управління персоналом в органах державної служби.
Перелік питань для вивчення
1. Стратегічне управління персоналом.
2. Принципи, методи і функції управління персоналом.
3. Процес управління персоналом державної служби: основні завдання і функції.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Тема 4. Напрями удосконалення механізму кадрового забезпечення державної служби в Україні.
Перелік питань для вивчення
1. Сутність кадрового забезпечення державної служби.
2. Оцінка кадрового забезпечення державної служби в Україні.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Реформа державного управління в контексті кадрового забезпечення: суть та основні напрямки (короткий опис).
Тема 5. Інноваційні технології управління лідерством в органах державної служби.
Перелік питань для вивчення
1. Роль і значення лідерства в публічній державній службі.
2. Оцінка стану лідерства в публічній державній службі України.
3. Напрями удосконалення лідерства в умовах модернізації публічного управління.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Тема 6. Оцінка результативності службової діяльності державних службовців.
Перелік питань для вивчення
1. Правове регулювання оцінювання результативності службової діяльності державних службовців.
2. Моніторинг виконання завдань та ключових показників.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Учасники процесу та мета оцінювання (короткий опис).
Тема 7. Етика державного службовця в умовах переходу до сервісно-орієнтованої держави.
Перелік питань для вивчення
1. Теоретико-правові аспекти професійної етики державного службовця.
2. Професійна етика державного службовця: практика формування в умовах переходу до сервісно-орієнтованої держави.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Напрями розвитку професійної етики державного службовця в сучасних умовах (короткий опис).
Тема 8. Ділова репутація та корупційні ризики у діяльності державних службовців.
Перелік питань для вивчення
1. Методи та технології управління діловою репутацією державних службовців.
2. Імідж та ділова репутація державних службовців.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Причини і групи корупційних ризиків (короткий опис)
Тема 9. Формування еліти в державному та публічному управлінні: репутаційний менеджмент та розвиток моральної культури.
Перелік питань для вивчення
1. Теоретичні засади формування й розвитку еліти в державному управлінні.
2. Напрями трансформації еліти в публічному управлінні шляхом формування її ціннісної основи.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Морально-культурні компетентності державних службовців в системі державного та публічного управління (короткий опис).
Тема 10. Управління результативністю, ефективністю та якістю службової діяльності державних службовців.
Перелік питань для вивчення
1. Підвищення ефективності державної служби – як вагомий чинник інноваційно-інвестиційного розвитку України.
2. Професійна ефективність на державній службі.
Форма проведення навчальних занять та методи навчання, які дозволяють розкрити зміст теми: лекція, наочний метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій), практичний тренінг, дискусія, самостійна робота (частково-пошуковий; дослідницький).
Завдання, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання: Управління кар’єрним потенціалом державних службовців (короткий опис).
3. Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
- сутнісних аспектів, основних методів та принципів управління персоналом та управління результативністю в органах державної служби;
- нормативно-правової бази та організаційних засад управління персоналом в органах державної служби;
- основних підходів та напрямів державної політики щодо підвищення ефективності управління персоналом та формування якісного кадрового потенціалу в органах державної служби.
уміння
- аналізувати концепції, програми, політико-правові документи, моделі, факти, події, що визначають поточний стан, особливості та стратегію управління персоналом в органах державної служби;
- здійснювати моніторинг ефективності кадрового забезпечення та удосконалювати процес управління персоналом в органах державної служби на основі набутих знань про найкращі світові практики;
- визначати шляхи і розробляти науково обґрунтовані управлінські рішення щодо підвищення якості кадрового забезпечення державної служби; вносити пропозиції до розробки та реалізації державної політики в даній сфері;
- розробляти аналітичні документи, здійснювати експертизу проєктів управлінських рішень у сфері управління персоналом в органах державної служби.
навички
- організація практичної роботи з нормативно-правовою базою, аналітичними матеріалами та іншими інформаційними ресурсами;
- організація та реалізація процесу самовдосконалення, безперервного навчання та підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;
- розробка та втілення стратегій підвищення якості та ефективності управління персоналом на різних рівнях державного управління.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:
097-11-97-281, 093-15-93-526
або пишіть на електронну пошту:
public.znau@gmail.com
Категорії посад державної служби: А Б
Набір на програму не розпочато.
10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7
Житомирська
Сумський державний університет
Академія Радник
Державний податковий університет