Загальна мета. Підвищення кваліфікації державних службовців категорії А, Б шляхом засвоєння науково-теоретичних положень та практичних навичок щодо підвищення ефективності управління персоналом та результативністю діяльності та якості кадрового забезпечення державної служби.
Перелік професійних компетентностей:
професійні знання, щодо визначення заінтересованих і впливових сторін та розбудовувати партнерські відносини;
досягнення результатів;
лідерство
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тема 1. Теоретичні та організаційно-правові засади державної служби та публічного управління.
Тема 2. Нормативно-правове забезпечення управління персоналом та результативністю в органах державної служби.
Тема 3. Управління персоналом в органах державної служби.
Тема 4. Напрями удосконалення механізму кадрового забезпечення державної служби в Україні.
Тема 5. Інноваційні технології управління лідерством в органах державної служби.
Тема 6. Оцінка результативності службової діяльності державних службовців.
Тема 7. Етика державного службовця в умовах переходу до сервісно-орієнтованої держави.
Тема 8. Ділова репутація та корупційні ризики у діяльності державних службовців.
Тема 9. Формування еліти в державному та публічному управлінні: репутаційний менеджмент та розвиток моральної культури.
Тема 10. Управління результативністю, ефективністю та якістю службової діяльності державних службовців.
3. Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
- сутнісних аспектів, основних методів та принципів управління персоналом та управління результативністю в органах державної служби;
- нормативно-правової бази та організаційних засад управління персоналом в органах державної служби;
- основних підходів та напрямів державної політики щодо підвищення ефективності управління персоналом та формування якісного кадрового потенціалу в органах державної служби.
уміння
- аналізувати концепції, програми, політико-правові документи, моделі, факти, події, що визначають поточний стан, особливості та стратегію управління персоналом в органах державної служби;
- здійснювати моніторинг ефективності кадрового забезпечення та удосконалювати процес управління персоналом в органах державної служби на основі набутих знань про найкращі світові практики;
- визначати шляхи і розробляти науково обґрунтовані управлінські рішення щодо підвищення якості кадрового забезпечення державної служби; вносити пропозиції до розробки та реалізації державної політики в даній сфері;
- розробляти аналітичні документи, здійснювати експертизу проєктів управлінських рішень у сфері управління персоналом в органах державної служби.
навички
- організація практичної роботи з нормативно-правовою базою, аналітичними матеріалами та іншими інформаційними ресурсами;
- організація та реалізація процесу самовдосконалення, безперервного навчання та підвищення рівня професійної компетентності державних службовців;
- розробка та втілення стратегій підвищення якості та ефективності управління персоналом на різних рівнях державного управління.
За детальною інформацією звертайтесь за телефоном: +380988705584 або пишіть на електронну пошту: public.znau@gmail.com
Категорії посад державної служби: А Б
Набір на програму не розпочато.
10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7
Житомирська
Сумський регіональний центр підвищення кваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації