Мета програми - підвищення компетентності слухачів у сфері застосування цифрових технологій для вирішення робочих завдань та загального розуміння впливу цифрових технологій на трансформацію державного управління. Систематизація наявних знань та набуття нових практичних навичок, які дозволять ефективніше використовувати комп'ютер та інформаційні технології для виконання службових обов'язків.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму: цифрова грамотність; комунікація та взаємодія; професійні знання (сфера цифрової грамотності): знання про методи обробки та інтелектуального аналізу великих даних з метою ухвалення ефективних управлінських рішень, знання про сучасні інформаційні технології та стандартні пакети прикладних програм.
Структура програми
Тема 1. Текстовий процесор Microsoft Word. Створення, редагування та форматування текстових документів
Тема 2. Аналіз та управління даними у Microsoft Excel
Тема 3. Створення презентацій. Програма Microsoft PowerPoint
Тема 4. Використання інструментів Google
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні підвищити рівень:
1. Знань:
– правил використання сучасних можливостей оформлення документів у Microsoft Word;
– можливостей Microsoft Excel для створення, обробки, аналізу, спільного використання та відображення інформації у вигляді електронних таблиць;
– прийомів створення зведених таблиць, сортування даних, використання фільтрів;
– можливостей та особливостей функціонування сервісів Google для використання в професійній діяльності;
– можливостей програми Power Point;
– особливостей сервісів для створення презентацій.
2. Умінь:
– використовувати текстові редактори для створення, редагування та форматування текстових документів;
– застосовувати можливості офісних програм MS Excel, MS Power Point;
– працювати з електронними таблицями та математичними формулами;
– створювати зведені таблиці та діаграми, користуватися кнопками швидкого аналізу даних, що дозволяють аналізувати дані за допомогою кількох способів форматування, графіків, таблиць;
– використовувати інструменти Google.
3. Навичок:
– проводити попередній аналіз великих масивів даних у MS Excel, проводити аналіз даних з використанням зведених та динамічних таблиць у MS Excel, візуалізацію результатів проведеного аналізу у MS Excel, складних обчислень у MS Excel;
– робота зі списками – базами даних у MS Excel;
– проведення візуалізації інформації MS PowerPoint, розробка презентацій (структури, дизайну та логіки) у MS PowerPoint, інтеграція MS PowerPoint з іншими програмами.
Посилання на сторінку вебсайту провайдера
http://sites.znu.edu.ua/cpo/
Категорії посад державної служби: А Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Набір на програму не розпочато.
69600, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66
Запорізька
Сумський державний університет
Академія Радник
Кропивницький інститут державного та муніципального...