Мета: Формування і закріплення у посадових осіб Держмитслужби психологічної готовності до виконання службової діяльності на основі самовдосконалення особистісних і розвитку професійно важливих якостей
Тема 1 Вступ до курсу
Тема 2. Ефективні методи спілкування
Тема 3. Активне слухання
Тема 4. Методи психологічного впливу на особистість. Маніпуляції та захист від них
Тема 5. Конфліктні ситуації та шляхи їх розв'язання
Тема 6. Візуальна психодіагностика осіб, схильних до правопорушень
Тема 7. Завершення курсу
За результатами підготовки учасники професійного навчання повинні демонструвати:
Знання: ефективної взаємодії з працівниками усіх рівнів організації; про важливість управління конфліктами в позитивній і конструктивній манері; основних понять ділового спілкування
Уміння: конструктивно вирішувати особисті конфлікти у стандартних ситуаціях; визначати причини конфліктів та їх наслідки; передбачити реакції на повідомлення та відповідно адаптувати комунікацію
Навички: управління та розв’язання конфліктів і розбіжностей в позитивній і конструктивній манері; володіння розвинутими навичками спілкування та застосування їх у відповідних комунікаціях
Категорії посад державної служби: Б В
Вимоги до учасників навчання:
посадові особи Держмитслужби та її територіальних органів
Набір на програму не розпочато.
м.Хмельницький, вул.Тернопільська 13/3
Хмельницька
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації
Регіональний центр підвищення кваліфікації Кіровоградської...
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації