Загальна мета: Розвиток в учасників професійного навчання управлінських компетенцій – управління колективом, прийняття рішень, делегування повноважень
Структура програми:
Тема 1. Основи управління колективом в організації
Тема 2. Мотивація та залученість персоналу
Тема 3. Алгоритм прийняття управлінських рішень
Тема 4. Делегування - як інструмент ефективного керівника
Очікувані результати:
знання: різних аспектів управління персоналом та ключові функції керівника; ефективного управління роботою команди (наприклад, розподіл робочого навантаження, механізми співпраці тощо); формування професійної команди, орієнтованої на результат; чинників впливу на ефективність управлінських рішень; теоретичних основ делегування
уміння: застосовувати основні способи і прийоми управління персоналом у стандартних професійних ситуаціях; уміти розподіляти навантаження між членами колективу та здійснювати контроль за виконанням завдань; підтримувати роботу в колективі, розуміючи функції та ролі кожного; мотивувати колектив та вказувати на помилки; делегувати та наділяти повноваженнями; ефективно використовувати людські ресурси; визначати етапи прийняття управлінських рішень формування управлінських рішень
навички: підвищення ефективності роботи команди в нестандартних ситуаціях; володіння практикою використання різних стилів управління колективом залежно від ситуації; виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень; застосування методів менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації; делегування повноважень.
Програму погоджено
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м.Хмельницький, Тернопільська 13/3
Хмельницька
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Київський регіональний центр підвищення кваліфікації
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації