Загальна мета: Розвиток в учасників професійного навчання управлінської компетенції – управління конфліктами
Структура програми:
Тема 1. Конфліктні ситуації та шляхи їх розв'язання
Тема 2. Види маніпулятивного впливу у професійному спілкуванні та їх нейтралізація
Очікувані результати:
знання: сутності, природи виникнення, причин конфліктів на державній службі; функцій та динаміки розвитку конфлікту; класифікації конфліктів та типів конфліктних особистостей; принципів управління конфліктами; ролі керівника в управлінні конфліктами; стратегій розв'язання конфліктів; особливостей поведінки особистості в конфлікті
уміння: діагностувати причини конфліктів; аналізувати динаміку протікання конфлікту; використовувати діагностичні методики щодо стратегії поведінки в ситуації конфлікту; обирати техніки конфлікт-менеджменту для врегулювання конфліктних ситуацій, передбачати наслідки конфліктів; емоційно коректно реагувати на емоційний стан іншої сторони в конфлікті, обґрунтовано підходити до прояву власних емоцій, уникати агресивних насильницьких форм розв’язання конфліктів; використовувати різноманітні методи управління та попередження конфліктів в конкретних умовах
навички: обирати та застосовувати адекватні моделі поведінки особистості в конфліктній взаємодії; ефективно управляти власною поведінкою в конфліктах та конструктивно вирішувати внутрішньоособистісні протиріччя; визначати та обирати оптимальну стратегію вирішення конфлікту та застосовувати ефективні методи взаємодії з конфліктними особистостями; розробляти ефективні механізми вирішення управлінських конфліктів.
Програму погоджено
наказом Державної митної служби від 24.03.2023 №112
Категорії посад державної служби: Б
Набір на програму не розпочато.
м.Хмельницький, Тернопільська 13/3
Хмельницька
Регіональний центр підвищення кваліфікації Кіровоградської...
Вінницький регіональний центр підвищення кваліфікації
Регіональний центр підвищення кваліфікації Кіровоградської...